Kalbim daraldı İhanet kokan tenini çektiğimde içime Kan kustu tüm yaşanmışlar, içimde ne var ne yoksa. Var olan çok şey var yok olan bir "hiç" Yağmur kokan kadından Elveda...
Oysa şarap tadında sevdim seni hafif "çakır" Ne sızdım kaldım ortalarda ne de ayılabildim... Şimdi dağıldım sevgilim, toparla toparlayabilirsen... Duman gözlerin kök salmış sahte bakışlara Dur! toparlama... Ben de döküldüm yaprak yaprak. Kim bilir ne zaman şifa ararım, zehir-i zembek tadından Ya da can verir mi giden canımdan..?
Giden gitti yar! giden gitti... O çok sevdiğin kokumdan, gözlerimden...
Çok pardon! Haksızlık ettim kendime Kandırdım da diyebilirim Senin gibi usta değilim bu işlerde
Sevmek mi...? Kim bilir... belki... İhtimaller çoğaldı Hangi ayazında kaldı kim bilir? Ya da hangi toprak altın da.. Belki bulutların ardında Ya da masallarda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir varmış bir yokmuş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir varmış bir yokmuş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.