T â n r ı m Sevmekse bu günâhın diğer adı Bağışla beni! Cehenneminde yanmaya geldim.
\
Daha dün ellerim ayakuçlarıma değ(e)mezken Seni sevdim. Ve sen çoğu kez gittin! Sonra ayrılık oldun parmak uçlarıma.
Gökyüzünde ağlarken martılar Dilaltı sensizliğimde ölürüm usul, usul. Kimseler uğramaz kıyılarıma. Bilmelisin ki; Sen gittiğinden beri kimseyi sevmedim. Hayalin dışında.
Elleri yorgun bir şehrin avucunda üşürüm şimdi. Yağmurlar yağmaz gayrı saçlarıma. Artık güpegündüz ıslanamam. Gözlerinin çatısında sallanır çıplak bedenim. Ki ne zamandır kekemedir ruhumun kefensiz yanı.
Kırık bir merdivenden düşerken aklım Ruhumun duvarlarına takılı kalır ürkek yanım. Öyle sahipsiz. Öylesine çaresiz.
Anladım sonu yok bu ayrılığın. N’olur Gidişinin ötelerine intihar et beni. Anladım ki sensiz olmak Ölüme boyun eğmekmiş.
Ki; Kaç kez ölür ki bir insan? Azrail’in tırnaklarında uyurken? (—Ben öldüm çok kere.)
Sen gittin ya Yağmuru olmayan ülkelerde üşümeye mecburum şimdi. Eyy benim gidişi gelişi kadar güzel sevdiğim Tanrı uzaktan bakarken Son defa yıka beni ç ı r ı l ç ı p l a k.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
- B/élénmémiş Gözyâşı - şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
- B/élénmémiş Gözyâşı - şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen gittin ya Yağmuru olmayan ülkelerde üşümeye mecburum şimdi. Eyy benim gidişi gelişi kadar güzel sevdiğim Tanrı uzaktan bakarken Son defa yıka beni ç ı r ı l ç ı p l a k.
............................................kalem farklı şiir harika sevgimle kutladım Tanrı her daim sizi korusun
"Elleri yorgun bir şehrin avucunda üşürüm şimdi....."
Böyle olur kan kırmızı Seven ruhların haykırışı Ezrail’de bıkar, Onu götürüp getirirken cehenneme Sarkıtırken ateşlere, Yeniden yeniden… Bilmez ki onlar alışkındır ölümlere Bilmez ki sevenler ölmez bir kere de
“Ayrılık !...” Ölümün en kurak yolu Göremezsin bir gülüşlük yaşam suyu Dolduramazsınn aç ruhunu Ama aç aç arşınlarsın yine, O “Uzun İnce” Yokuşu !...
Zaten sen, sen değilsin artık sen ! Savur urbalarını etrafa ? Doldur kendine onu Bari o ol,Ayaktan başa Ve sonra da, Bir daha dön gel cehennemden ona !!!...
Kavrayan şiirdi duyguları İçimizi kendine Sarmaladı ! Kutlarım bu başarınız !!!....
finaline kadar dörtnala giden ak bir kısrak gibi müthişti.
kutlarım
sevgimle...