-Ölüm ne yandaydı yaşam hangi y/anda şaşırmıştı başlar-
Hayat ekseninden geçiyordu başka yaşantılar Kendi gerçeğine yabancı olanların Şaşkınlığı iniyordu sahneye Hazin bir yağmur yağıyordu başı sonu belirsiz Bunu izlemişti adam "Bayat" Dedi. Tüm bayatlamışlıkların üzerini çizerek Kopuştu, araya giren mesafelerin resmiydi sağanak tufanında...
Hayatın sırları teker teker akarken geçmişin üzerinden Kırılmış şifreler ağlarken kehanetler haykırıyordu Kalın örtünün altından Yakalayamayan alıklar olarak tarihe geçmekten Endişe ediyordu canlar "K/açan b/alık büyük olur" lafının yamacında Kayboluyordu kelimeler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güne yakışan bu güzel eseri ve onun sahibi sevgili ustamı kutluyorum, tebrikler! Emeğinize, yüreğinize sağlık. Sevgi, saygı ve selamlarımla, hoşça kalın…
Çünkü kelimelerin kendilerine ait güçleri vardır. Onlar ağzınızdan çıktıkları anda özgürlüklerine kavuşarak birer savaşçı haline gelirler. Onları ne için ve nasıl kullandığınız, bu noktada çok kıymetlidir. tebrikler
Etrafımızı saran, kuşatan madde sözkonusu olunca uzaklık anlam ifade eder , ancak duygular, düşler, düşünüşler, kalp sözkonusu olunca uzaklık mefhumu pek de anlam ifade etmez; Şiirinizi okuyunca maddeden ari bir duyuş algıladım dizelerden ki o zaman her şeyin hem içinde hem de dışında ama hep yanında olduğumuzu hissettim... Düşündüren bir şiir okuttunuz, teşekkürler kaleminize.. Selam ve saygı ile...
sevgiyle çok...