Bak sen, Olmasaydı da olurmuş, lafa bak lafa, Olurdunuz tabi, böyle olduğu sürece bu kafa, Dedelerinizde geçmişti ha, kahpe ile aynı safa… -----Gidin, Din tüccarlığı yaparak bizleri güldürmeyin, -----Değerlerimiz kolay ölmez, kendinizce öldürmeyin…
Nerden alıyorsanız cesareti, inanın bir gün biter, Aklınızda olsun, kuru cesaret adamı sıkıntıya iter, Doğanın kanunu tabi, bazı horozlar zamansız öter… -----Gidin, Din tüccarlığı yaparak bizleri güldürmeyin, -----Değerlerimiz kolay ölmez, kendinizce öldürmeyin…
Ordan burdan laf çıkarmayın, putlaştırmışız falan filan, Önce siz içinizdeki putları kırın, her şeyiniz yalan dolan, Kim olduğunuzu zaten biliyoruz, tehcirden geriye kalan… -----Gidin, Din tüccarlığı yaparak bizleri güldürmeyin, -----Değerlerimiz kolay ölmez, kendinizce öldürmeyin…
Hayrı olmaz bunların vatana, kurusu da aynı, yaşı da, Bilin ki, zihniyeti necis olanın, ekmeği de yenmez aşıda, Bir davada baş lazım ya, ayakları da aynı halt, başı da… -----Gidin, Din tüccarlığı yaparak bizleri güldürmeyin, -----Değerlerimiz kolay ölmez, kendinizce öldürmeyin…
Farsak-Oğlu’m bakma sen, bunlara sorsan lafları çok, Her devirde Osmanlıcı olur, Osmanlıdan haberleri yok, Osmanlıyı bitirende aynı kafaydı, bunlar gibi aynı bok… -----Gidin, Din tüccarlığı yaparak bizleri güldürmeyin, -----Değerlerimiz kolay ölmez, kendinizce öldürmeyin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLMASAYDI da OLURMUŞ !!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLMASAYDI da OLURMUŞ !!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ülkemizde ayaklar baş, başlar ayak olmuş.Uyuyoruz milletçe. Üstümüzde ölü toprağı İnsanlar bir paket makarnaya ,bir torba kömüre onurlarını satar olmuş. Vatan sevgisi doğuştan gelir. ''Vakitsiz öten horozun boynu çabuk kesilir'' Çok güzeldi. Yüreğinize sağlık.
Bak sen, Olmasaydı da olurmuş, lafa bak lafa, Olurdunuz tabi, böyle olduğu sürece bu kafa, Dedelerinizde geçmişti ha, kahpe ile aynı safa… -----Gidin, Din tüccarlığı yaparak bizleri güldürmeyin, -----Değerlerimiz kolay ölmez, kendinizce öldürmeyin…
Nerden alıyorsanız cesareti, inanın bir gün biter, Aklınızda olsun, kuru cesaret adamı sıkıntıya iter, Doğanın kanunu tabi, bazı horozlar zamansız öter… -----Gidin, Din tüccarlığı yaparak bizleri güldürmeyin, -----Değerlerimiz kolay ölmez, kendinizce öldürmeyin…
Ordan burdan laf çıkarmayın, putlaştırmışız falan filan, Önce siz içinizdeki putları kırın, her şeyiniz yalan dolan, Kim olduğunuzu zaten biliyoruz, tehcirden geriye kalan… -----Gidin, Din tüccarlığı yaparak bizleri güldürmeyin, -----Değerlerimiz kolay ölmez, kendinizce öldürmeyin…
Hayrı olmaz bunların vatana, kurusu da aynı, yaşı da, Bilin ki, zihniyeti necis olanın, ekmeği de yenmez aşıda, Bir davada baş lazım ya, ayakları da aynı halt, başı da… -----Gidin, Din tüccarlığı yaparak bizleri güldürmeyin, -----Değerlerimiz kolay ölmez, kendinizce öldürmeyin…
Farsak-Oğlu’m bakma sen, bunlara sorsan lafları çok, Her devirde Osmanlıcı olur, Osmanlıdan haberleri yok, Osmanlıyı bitirende aynı kafaydı, bunlar gibi aynı *ok… -----Gidin, Din tüccarlığı yaparak bizleri güldürmeyin, -----Değerlerimiz kolay ölmez, kendinizce öldürmeyin…
Farsak-Oğlu ( Emrah ALKIŞ ) 25.11.2013.
Her dizesiyle doğruları anlatan mükemmel bir şiir okudum.Gerçekten vatanına sahip çıkan, aslan gibi bir Türk evladından o olmasaydı neler olurdu, öyle diyenler Yunanlıların, İtalyanların, Fransızların, kalleş İngilizlerin tohumları olmazmıydı bunu bile düşünmekten acizler, bu ülke zaten müslüman inancımız Allaha sevgimiz peygambere yolumuzsa Hz.Kuran bize onlarmı öğretecekler müslümanlığı ne güzel hak hukuk adalet tanıma köşeyi dön sonra dindarlık tasla bunları bu millet yemez tabiki bu saltanat elbette yıkılacaktır.Ve iş birlikçilerin açılım diyerek ülkeyi bölmek istiyen hainlere fırsat verenlerin yaptıkları yüce divanlarda sorulacaktır.Böyle şiirleri okudukça gurur duyuyorum ülkemin vatanını seven evlatlarıyla mücadeleye devam kardeşim, kimsenin yaptığı kimseninyanına kalmaz, şiirin mükemmeldi gönülden kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Güzel Dilekleriniz için Çok Sağolun Hocam...Sizinde Dediğiniz Gibi Hiç Kimse Bu Vatanın Gerçek Sevdalılarına Din, İman, Allah , Kitap Öğretmeye Kalkmasın...
Hele Helede Mîllî Mücadele Yıllarında Bile " - Din Elden Gidiyor. " Diyerek İNGİLİZ KÖPEKLERİ İle İş Birliği Yapanların Torunları Bu Vatanın Delilerine Ders Vermeye Hiç Kalkmasın...
Hem Biz Kendimizi, Hemde Cenâb-ı Allah Bizi Çok İyi Biliyor...Çok Şükür...
Muhterem kardeşim.yüreğinize kaleminize sağlık.çok güzel bir konuyu dile getirmişsiniz.mükemmel bir eser olmuş kaleminiz kelamınız daim olsun.müsademe ederseniz aynı konuyu işleyen kişi ve zümrelerin bize bakış açılarını dile getiren bir şiirimide yorumun Altına ekliyorum. Selam ve sayğılarımla.
SAHTE KAHRAMANLAR TAKİYECİ MÜSLÜMANLAR
Laf açılınca mangalda kül bırakmazlar. Bırak onu bunu düşmanı hiç aratmazlar. Ülkücüye zeytindalı bile uzatmazlar. Sahte Kahramanlar, takiyeci Müslümanlar.
Devletin prensiplerini yerle bir eden. Krallıkmı Sultanlıkmı bir meçhule giden. Devleti Türk düşmanı bir yapıya çeviren. Sahte Kahramanlar, takiyeci Müslümanlar.
Afralı, tafralı, hava atar öyle durur. Yüksek sesle konuşmaktan hep dört köşe olur. Devlete zararlı olanı durmadan korur. Sahte Kahramanlar, takiyeci Müslümanlar.
Nasihatten anlamayan hiç onulmaz imis. Sular iyice bulanmadan durulmaz imis. Su içen yılan, düşman bile vurulmaz imis. Sahte Kahramanlar, takiyeci Müslümanlar.
Ayak diz üstünde olursa meziyet sanır. Mütevazi olmayı kendi eziyet sanır. Türk olana alerji duyar haysiyet sanır. Sahte Kahramanlar, takiyeci Müslümanlar.
Yaralıdır gardaşım benim gönlüm yaralı. Bıktım riyakarlar içinde durdum duralı. Özlüyorum Ülkü denen Nazlı maralı. Sahte Kahramanlar, takiyeci Müslümanlar.
Derebeyim Kurban olsun gerçek Türkçülere. Türk islam aşkıyla, gerçek yanıp tütenlere. Bu Canım fedadır, yiğit Mert Ülkücülere. Sahte Kahramanlar, takiyeci Müslümanlar.
07.10.2001 Âli Dere
Derebey tarafından 11/27/2013 9:53:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Derebeyim Kurban olsun gerçek Türkçülere. Türk islam aşkıyla, gerçek yanıp tütenlere. Bu Canım fedadır, yiğit Mert Ülkücülere. Sahte Kahramanlar, takiyeci Müslümanlar.
Gönlünüze ve Yüreğinize Sağlık Hocam...Saygı Bizden Sizin Gibi Gönüllere Hocam...Çok Sağolun...
Farsak-Oğlu’m bakma sen, bunlara sorsan lafları çok, Her devirde Osmanlıcı olur, Osmanlıdan haberleri yok, Osmanlıyı bitirende aynı kafaydı, bunlar gibi aynı *ok… -----Gidin, Din tüccarlığı yaparak bizleri güldürmeyin, -----Değerlerimiz kolay ölmez, kendinizce öldürmeyin…
Farsak Kardeşim öncelikle tekrar hoş geldin.. Gelişin muhteşem olmuş, Yüreğine sağlık, Kalemin her daim keskin olması dileklerimle.. Bu ülkenin bu duruma gelme sebebi; Sevgi ve İman eksikliğidir!..
Vatan sevgisi; İmanla ,inançla , sevgi ve saygıyla ölçülür.. İmanı, inancı olamayan Miletlerin, toplumların vatan sevgisi anlayışı gelip geçicidir?
Her Şey Güzel Hoşta Sizinde Dediğiniz Gibi Kutsal Değerlere Bir Gram Dahi İmanı, İnancı, Sevgi ve Saygısı Olmayanların,( edepsizce ) Bizlere İman, İnanç, Sevgi ve Saygı Dersi Vermeye Çalışması Ağırımıza Gidiyor Be HOCAM...
İnsanlar bir paket makarnaya ,bir torba kömüre onurlarını satar olmuş.
Vatan sevgisi doğuştan gelir.
''Vakitsiz öten horozun boynu çabuk kesilir''
Çok güzeldi.
Yüreğinize sağlık.