(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kanayan Yaradır İnsan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kanayan Yaradır İnsan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan da dışarıdan oldukça basit bir beden yapısı olarak görülebilir. Oysa içinde maddi ve manevi ne muhteşem dünyalar vardır Gülden dostumuzda içindeki o sırrı dökmüş yazıya tebrik
Samimiyet,sevgi,saygı,güvenin olmadığı bir yerde,enkazların yıkıkalarına hüzünle seyredilir,ihanetin var olduğu yerde her zaman hüzün ve acı vardır.Asıl olan evrende kanayan yaralara merhem olmak ve insanlara sevgiyle bakmaktır.Kişiyi üzmek değil,onu kazanmaktır.Sosyal olmak ,yeşil bahçesinde gül olmaktır.Kutlarım...
Ne olmaz ki insan Ölümle kıyaslarsan, Bir sıfır olur insan !...
Ateşte yanar Su da boğulur Kesilen yeri heder olur Severse gözleri bakmaktan yorulur Sevilmezse gözleri dolu olur Sevgiyi tanımayan yüreği hemen kurur. Günah işlerse tanrı döver ! Sevap işlerse kul var aptal eder ! Hiç bir iş yapmazsa cehenneme gider…..
İnsan bu; Aklı olsa da, Bakarsın bir akılsız, Yaşamını son hızla akıllının üstüne sürer. Sonun da akıllı olanın, Bu dünya ki da işi biter…...
Ve yine gün döner devran döner Keser döner, sap döner, İnsanlığa başka bir insan devam eder. İnsanı öyle bir döngü eritip, Nihat koca bir HİÇ’le yok eder !!!....
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam saygı sevgi sabır ve dua ile
ALLAH C.C. EMANET OL