Gecelere siyah gözlük takıldı Güvenin canına kıydılar Samimiyet aldı başını gitti Örtmek için içlerini, yutmak için sözlerini, gizlemek için yüzlerini...
Duygulara elbise giydirdiler Sabrın iliğini kuruttular Sevgi aldı başını gitti Katletmek için bedeni kusmak için sözleri öldürmek için merhameti...
Dünya kadar tepkileri vardı dünya kadar cüceye! Sus! dediler Susmanın dilini susanlar bilirdi, durmadılar bıkmadılar bıktırdılar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünya kadar cüceye! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünya kadar cüceye! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" Dünya kadar cüceye ! " LAF'lar fırlatılmış DEVLERCE ! " Dünya kadar cüce'yi " Yakmış şahlanan bir kul barut gibi cümlelerle ! " Dünya kadar cüce ! " Yenilmiş sessiz büyüyen bir GÜCE ! Yürekten fışkırmış sayısız sayıda TERCÜBE, Ve birer PİRE'ye dönüşmüş o yüzlerce CÜCE !!!..
TEBRİKLER ! Yürek yürek doldurup yüreğimize, Yaşama ve insanlığa karşı direnişlerimize, Bir SİLAH gibi sunulan ÖRNEKLEMELERİNİZE !!!...
MUTLULUKLAR bizden SİZE !!!...
Onatça tarafından 11/6/2013 10:28:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değişik bir sunum... Değişik bir fon müziği... Değişik bir şiir...
Sazın hoş nameleri, akıp giderken kulağımızdan ruhumuza, şairin, soğuk siyaha nakşettiği sıcak turuncu kelimeler, usul usul işliyor gönlümüze...
Söze, takılı kalıyor bakışlarınız, düşünce denizlerinin derinliklerinde kayboluveriyorsunuz...
Doğrular, yanlışlar... iyiler, kötüler... Güzeller, çirkinler... haklılar, haksızlar... Tezatların meydan muharebesini gözlemledik bu küçük şiirde...
Güvenin katledilişi, yollara vurması kendini samimiyetin kahrından... ve, kötülerin, ''Örtmek için içlerini, yutmak için sözlerini, gizlemek için yüzlerini...''
gecelere siyah gözlük takmasını okuduk...
Fark ettik ki, sevgilerimiz, alıp başını gitmiş meğer zamanın bir anında... ''Katletmek için bedeni kusmak için sözleri öldürmek için merhameti...''
Duygularımız, en sevimsiz kostümlerine bürünmüşler, sabrımız çoktan selamete(!) erişmiş...
''Sus! dediler Susmanın dilini susanlar bilirdi, durmadılar bıkmadılar bıktırdılar...''
Hep, her zaman, her şartta, her coğrafyada, her mevsimde, her iklimde, her yaşantıda, kötüler kazandı... Kötüler yaşadı hayatı...
İyiler, sadece şiirlerde kaldılar... Ama, ölümsüz yaşadılar...
Güzeldi tabii ama güzel olan ney/ di biliyor musunuz? Bu kısa şiirin bu kadar detayına inip mükemmel bir yoruma, kocaman alkış benden! Teşekkürler şair, yorumlarınızıda çok seviyorum...
Gecelere siyah gözlük takıldı Güvenin canına kıydılar Samimiyet aldı başını gitti Örtmek için içlerini, yutmak için sözlerini, gizlemek için yüzlerini...
Duygulara elbise giydirdiler Sabrın iliğini kuruttular Sevgi aldı başını gitti Katletmek için bedeni kusmak için sözleri öldürmek için merhameti...
Dünya kadar tepkileri vardı dünya kadar cüceye! Sus! dediler Susmanın dilini susanlar bilirdi, durmadılar bıkmadılar bıktırdılar...
Bu şiir ayakta alkışlanır. Yüreğinize,gönlünüze sağlık. selam ve saygılar
Düşünebilen beyinler var oldukça geleceğimiz daha iyi olacaktır. İki yüzlü davrananın yüzü al al olur. Oysa, bu dünyada akıl ve beyin güçlerini kirli alanlarda değil, temiz alanlarda kullananlar söz sahibi olur. Bu da sizlere, bizlere, onlara bağlıdır. tebrikler cesaretli şiir
Tolstoy demiş ki; Kötüler, kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.
Azsınlar Azsınlar Kötülüğün destanını yazsınlar Sonra bu destanı alıp Okullarda sınıflara assınlar
Onların bir hesabı var Allahın da bir hesabı var Bana hiç bakmayın a dostlar Bende alt üst oldu tüm hesaplar Belki şimdi sevinecek tüm fesatlar Çünkü kalbim kırık , aklım karışık Zaten yaratıcıyla bi dargın bi barışık Bir yanda melekler , diğer yanda şeytanlar Bir yanım artık suya sabuna karışma diyor Öbür yanım hala meleklere taraftar Sol yanım her şeye isyankar Sağ yanım fısıldıyor : ”Allahım beni kurtar..”
Tebrikler
Selam Saygı Sevgi Ve Dua İle
ALLAH c.c. emanet ol.