(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALEM-İ ŞUARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALEM-İ ŞUARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şairlerin dünyasında kaç kişi yanar bilinmez ama kopyala yapıştır varken adam şiire daldığı anladığı vaki olur mu acaba ya da eli değer mi nara sağlıcakla dost ziya kardeş
Nedense Sureti Şuara ile bağlantı kurdum. Zamanın şairleri bilsin niyetine..
Mekke'de nâzil olan bu sûre, 227 âyet. 224, 225, 226, 227. âyetleri (dört âyet), Medine'de nâzil olmuş"Şuarâ", şairler demek; 224. âyetinde şairlerden sözedildiği için, sûre bu ismi almıştır. Muhaliflerin Kur'an'a karşı ileri sürdükleri iddialarından biri de, onun bir şair tarafından meydana getirilmiş olduğu idi. İşte Kur'an, Hz. Peygamber'in irşadı ile daha önceki peygamberlerin irşadlarının özde birleştiğini ve Kur'an'ın bir şair eseri olmadığını isbat ederek, bu iddiayı çürütmekte ve reddetmektedir.
İCAZETSİZ OKUYUNCA DİL,Hasretlik çekerken gül, mehtaba dokunursa el TÜM BUNLARI BİRDEN YAPMAYA KALKARSA KUL YANAR : Eyvallah be dost eyvallah. Ne denir ki haklı söze. Alkışlarım güçlü kaleme, güzel yüreğe
Düşündükleri hissettikleri tepkileri davranışları genelde diğer insanlardan farklı, kendine özgü,özel insanlardır,şairler. Bu başkalarına benzememe Zaman-zaman anlamamalara, yanlış anlamalara neden olur. Söz buraya gelmişken,yalnızlığın baş nedenlerinden biri “ anlaşılmama,anlaşılamama yada yanlış anlaşılmadır”diyemezmiyiz? 114 sureden birine ad olmuş(Şuara)şairlerden,Adalet,Hak,Dürüstlük Merhamet,Cömertlik..vb niteliklerle donanmış, özetle ERDEMLİ ŞAİRLER'i insanlar baştacı etseydi, yönetenler,yetkililer,amirler,toplum hayatını çekip çevirenler böyle Şairler olsaydı keşke! Selam eder kutlarım dost kardeşimi.
poetique tarafından 11/1/2013 8:32:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
poetique tarafından 11/1/2013 8:33:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Üstadım ;ortalık öyle yalancı ve riyakarlarla doldu taştı... İnsan nereye gidiyor ? ..Ben biliyorum amma bir türlü sahtekarlara anlatamadım... Birgün anlayacaklar lakin, iş işten geçmiş olacak...
Dürüstlük manevi bir hazinedir, her kimde var ise işte o zengindir...
Selamlar, saygılar üstadım....
ÜNSÜZ ŞAİR... tarafından 11/1/2013 5:31:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hayranlıkla okudum her zamanki gibi.
Selam ve sevgilerimle.