• Ve sen çocuk sakın ağlama. Ölmedin ki Cennete düşen kokun hâyla burnumda… *
//
Gök kubbeden düştü adım sonra. İki parmak ötede bir çığlık! Ve göz çukurlarına düşen bir ağıt…
Ölüm acı Ölüm ayrılık
Kara çaputla bağladılar gözlerimi. Ve ilk defa çırılçıplak öldüm.
Perdeleri kapanmış bu şehrin! Önümü göremiyorum. Şimdi; Bildiğim tüm yüzleri unuttum. Ölüm dahi.
Sonra Zaman sustu karanlığın ceplerinde. Çığlık çığlığa…
Kör bir saatin iç çekmesiyle durdu hayat. Ve dilimde yıllardır biriktirdiğim duâlar Avuç içime dağıldı. Sonra Şeytanın ateşinde yandım. Artık bir anne duâsı yetişemez imdadıma.
Zamanın çok ötesinde Çocuklar ölüyordu. Ve ağlıyordu(m)(k)
Önce bir tufan başladı gözlerde dağılan Sonra bir cenin ö l d ü ana rahminde doğmadan! T a n r ı m Kuşlar uçmayacaksa bu şehirden Ve çocuklar gülmeyecekse artık ulu orta
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gên Çığlığı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gên Çığlığı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzelin acısı yakıcıydı . Yaktı şair. Sayfalarınızı daha fazla ziyaret etmem gerekecek . Bu gün sayenizde bunu anladım. Kutluyorum yüreği , duyguyu , kalemi ... Sağlık vmutluluk dileklerimle.
Deseler ki şimdi bir iğne ile delik deşik edeceğiz canını ...yeminle inanırım ki bu fon ilişince kulaklarıma hep öyle oluyor hep közler dökülüyor bağrıma.
Kalem ölüme sevdalı yüreği gelin olmuş ecele de düğününü bekler gibi salınıyor hemen her şiirinde.
Gözlemlerim anne özlemini dürtüyor gözüme gözüme yetim bir renk ile ve diyor ki bir sen yetim değilsin nar. daha niceleri niceleri ağlar.
Tamemen alakayı hayata kesen bir kaderi izliyorum ya da bazen dizelerde ya perdesi çekilmiş ya kapısı kilitli ama yine bir anne duası ile açılsa diye bekleyeninden.
Hani diyorum ki deşmesek ha birbirimizin derdini şiirlerle ya da demlenmesek hüzün renginde gecenin kul sesinde...
Zaman ah şaire bu zaman geçmez ! hatta geçer belki diyenlere derim ki saatler geri alınır ama zaman sayıklar hele de konu beklemekse, kimi olursa olsun bu beklenen keza Azrail bile.
Ömrün huzurla geçsin diyorum hayırlı insanlarla karşılaştırsın Mevlam derdi annem, o duayla ayrılıyorum sayfandan zira ölüm denilen sözcük baki hayatın anahtarı..
sevgimle.
Nar-ı Çiçek tarafından 10/31/2013 10:09:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Zamanın çok ötesinde Çocuklar ölüyordu. Ve ağlıyordu(m)(k)
Önce bir tufan başladı gözlerde dağılan Sonra bir cenin ö l d ü ana rahminde doğmadan! T a n r ı m Kuşlar uçmayacaksa bu şehirden Ve çocuklar gülmeyecekse artık ulu orta
C e l l a t Kır(sın) boynumu gên çığlığında!
• Ve sen çocuk sakın ağlama. Ölmedin ki Cennete düşen kokun hâla burnumda… *
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; KESİNLİKLE ÇOK ŞEY YAZILABİLİR BU ŞİİRE AMA BENDE O KABİLLİYET KISIR...İLK KEZ VE TESADÜFEN UĞRADIM BU SAYFAYA AMA BUNDAN SONRA DAHA SIK UĞRAMAK ADINA FAVORİ LİSTEME ALIYORUM BU İSMİ..ŞİİRE GELİNCE TEK KELİMEYLE " harika" DEMEK İSTİYORUM.... ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Kör bir saatin iç çekmesiyle durdu hayat. Ve dilimde yıllardır biriktirdiğim duâlar Avuç içime dağıldı. Sonra Şeytanın ateşinde yandım. Artık bir anne duâsı yetişemez imdadıma. _____________________________________
Sesiz bir ağıt gibiydi sesizce kutluyorum sevgimle kal
Anne karnında bile kendini tek başına mutlu edebilen yüzü gülen çiçeklerimizi solduran genler bozulsun , değişsin kalıtsal bu hastalık sona ersin dilerim :(
siyah vakitte cılız sesiyle bir çocuk yaklaştı pencereme eli yüzü hayattan kirli dilinde şekerden bir şarkı şiirin içinde uyumak istedi istedi üşüyerek ruhunun elleri sormadan şaire/ye buyur ettim onu şiirin sıcak iklimine gözleri usulca kapandı gürülde yanan harfler sobasının yamacında......
şiire bir hayal geldi çocuk gözlü çocuk birinden bende buyur ettim haddim olmadan...müthiş.....
Sayfalarınızı daha fazla ziyaret etmem gerekecek . Bu gün sayenizde bunu anladım.
Kutluyorum yüreği , duyguyu , kalemi ...
Sağlık vmutluluk dileklerimle.