Okuduğunuz şiir 16.12.2006 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
SUSKU II
Aşk soluyor ruhum gıcık bir akşama inat Kemikleri sızlayan dakikalar yorgun Ve bezgin aklımda yokluğundan mahkum endişeler Biraz aralasam dudaklarımı adın düşer Biraz aralasam perdemi güneş sızar yerine Ömrüm ömrün olmadan geçer
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSKU II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSKU II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Susku Sakla sevgiliyi içinde'' Suskuya sardınız sırrınızı, ancak; kaleminiz konuştu ele verdi duygularınızı,üstadım artık sizi tanıyorum sevdalısınız .Bundan böyle şiirlerinizde hep o gizli sevgiliyi arayacak okuyuşlarım teşekkürler yüreğiniz daim olsun.
Aşk soluyor ruhum gıcık bir akşama inat Kemikleri sızlayan dakikalar yorgun Ve bezgin aklımda yokluğundan mahkum endişeler Biraz aralasam dudaklarımı adın düşer Biraz aralasam perdemi güneş sızar yerine Ömrüm ömrün olmadan geçer
Aşk soluyor ruhum gıcık bir akşama inat Kemikleri sızlayan dakikalar yorgun Ve bezgin aklımda yokluğundan mahkum endişeler Biraz aralasam dudaklarımı adın düşer Biraz aralasam perdemi güneş sızar yerine Ömrüm ömrün olmadan geçer
ah be can...geçiyor ömür de yad ede ede sevileni...ne o geliyor ne ondan bir iz..işte böyle dudak aralarında bile saklıyken sevilen..ondan gelecek bir nebze ışığın özlemiyle...suskun bir ömür...ömüröüşçesine geçer. akıl mı kalmış ki...bezgin nefes mi ister ki ruh..sadece aşk derken yorgun beden her dakika gönül sızısıyla içlenirken.. ve tüm endişelerin sebebi yok olup gidenken... sus be şair...inadına...dönenece...
güzel dizelerin yansımasıydı ruhumda.. kutluyorum kaleminizi.
Vaayyy gönlün adamııı, günün şiiri yıkışmış, tebrikler kardeşim.Suskuyla coşkuyu yakalamışsın:) ve "Aşk soluyor ruhum gıcık bir akşama inat" derken dilin sünçtü galiba, sanırım "uyus bir akaşama..." diyecektin:)) Yükte hafif paha da ağır,Sevgiler.
Biraz aralasam dudaklarımı adın düşer Biraz aralasam perdemi güneş sızar yerine
Vallahi Habib kardeş ben bu dostlugu kıskandım desem acaba kızarmısın.... Yazan yüregide yazılan yüregide kutlarım.... Harika bir svgi ve dostluk örnegi olmuş... Başarınız daim olsun....
Biraz aralasam dudaklarımı adın düşer Biraz aralasam perdemi güneş sızar yerine Ömrüm ömrün olmadan geçer Acizane tebrik ederim. Selam ve saygılarım ile.
Aşk soluyor ruhum gıcık bir akşama inat Kemikleri sızlayan dakikalar yorgun Ve bezgin aklımda yokluğundan mahkum endişeler Biraz aralasam dudaklarımı adın düşer Biraz aralasam perdemi güneş sızar yerine Ömrüm ömrün olmadan geçer
Aşk soluyor ruhum gıcık bir akşama inat Kemikleri sızlayan dakikalar yorgun Ve bezgin aklımda yokluğundan mahkum endişeler Biraz aralasam dudaklarımı adın düşer Biraz aralasam perdemi güneş sızar yerine Ömrüm ömrün olmadan geçer
Susku Sakla sevgiliyi içinde " Çok güzel oldu (Devam edecek mi ?)
afacanx tarafından 12/16/2006 10:55:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili kardeşim. Kısa ama çok şiir... İmgelerde güzel. Ne var ki! Aşk soluyor ruhum gıcık bir akşama inat Bazen şiire her sözcük yakışmaz sadece öneridir naçizane… “Gıcık” biraz bende takıntı yaptı… Yerine; bungun, ölgün, sızılı, huysuz vb. sözcük seçimi yapılabilirdi… İçerik olarak güzel bir şiir.
Sevgi zaten içindedir insanın suskudur zaten o… Saygılarımla başarılar dilerim.
Sakla sevgiliyi içinde''
Suskuya sardınız sırrınızı, ancak; kaleminiz konuştu ele verdi duygularınızı,üstadım artık sizi tanıyorum sevdalısınız .Bundan böyle şiirlerinizde hep o gizli sevgiliyi arayacak okuyuşlarım teşekkürler yüreğiniz daim olsun.