ben soğuk taşlarda söndürmeye çalışırken hasretimin ateşlerini sen duman olmuş sarmıştın başka dağların tepesini..
oysa karşında duran koca bir dağın ucundan doruğuna her yanında sen vardın..
vardın hep.. ve öyle bir sevmekti ki bu kokunu giydirmek gibi ruhumun çocukluğuna ve dokunamamak büyük gelen yanlarına sevdamın eksik sevişlerini su bekleyen topraklara gömmek gibi
var etmek gibi mutlu sonları olmayan bir masalın sonunu son bulmak adını çığıran türkülerin melodisinde tenime dokunan zamanın çıngıraklı sesi gibi ve beyin odacıklarımın seninle meşguliyetiydi yana yana sevmek seni..
yüreğim demini tazelerken günün beş çaylarında dudak payı ayrılıklarında kalan hüzün gibi yüzün gibi hasretin bendeki adı yüzüm gibi..
duvardı diş aralarına sıkıştırdığın keskin cümleler kilit gibi içeri giremediğim kapılarının ardında kelimelerin ihtiyar fakir bir sevda gibi
sevişlerin yoksulluğu biriktirip zengin ayrılıkları bağışlar gibi ömrüme bir günüme bin hüzün hediye eder gibi gözlerinin gülüşü tanımadığım yüzlere..
dün gibi sen vardın ömrümde gitar tellerimde de sen vardın terini engelleyemediğim ellerimde de..
sen vardın işte kalemimde defterimde göremeyen gözlerimde yıldızsız gökyüzümde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sen vardın.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen vardın.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"sen vardın hep vardın varamadığımız sonda bile..." İnanın ki sona varabilseydiniz. Ne böyle özlem duyardınız, ne sevginiz bu kadar büyürdü, ne bu şiir doğardı? Çünkü mutlu aşkların destanı yoktur sevgili Leina. Duygu seli, özlem hanmanı şiirinizi ve şair yüreğinizi kutlarım.
çok doğru söylediniz üstadım.. mutlu aşkların destanı yoktur sadece mutsuz sonlar yazılır sayfalara duvarlara hatta tarihe.. teşekkür ederim onur verdiniz sevgiler
kapı eşiğinde bekleme bir rüya AN sızın/ gelen... sadece düşlerin olur bunu hatırla.
ilikle, açma düğmelerini gömleğinin ve ruhunu soy bedeninden önce kokla ve alış yastığına ve ellerine/ ellerim gibi...
kabuk bağlayan yaralarını kaşı dokunarak izlerine hep varmış gibi mavi..
ağır ol ve sakin sonra soluna önce ve sağına usulca yatarak ki yatağında ırmak ırmağında su AKmak...
civa kadar hafif süzülerek sok! daha derine parmaklarını hep varmış gibi kayıp ol! sonra aklını saklıyarak yastık altına unutmadan hiç-bir-şeyi hep varmış gibi...
dokun saçlarına sonRa yanağına bebek ol bir rahime girer gibi ve suçsuz günahsız sonra hep varmış gibi...
ve kırgın ol kırılmış tel tel saçlarında
açık kalan yanlarındır esen ve çarpan ki üzerini ört yaslayarak sırtını ve korkma asla zaman mutlaka!...
düşünme ve üşüme geçecek hepsi bir kaç kitap ve şiir sayfası ve kavim Aşk-ın kutsallığında...
ve yenil yenik -düş derin bir boşluk olsun yüreğinde hep varmış gibi kurulsun yeniden Alemler,
Sonramsın demiştim de sana Susmuştun öyle yüzüme Belki anladın belki anlamadın Ama gülümsedin , bu yetmişti bana Duydu ya dedim Söylemeden ölmedim Öykümsün, şiirimsin, bitmeyen şarkım Tüm bildiklerimin adısın Sonramsın ...
Bugünüm de... evet sen varsın Aslında dünümden kalansın Sen sonramsın sevgili Anladın mı beni sonramsın Nefes alırken seni çeksem yeter Yaşadıkça yanımda ol yeter Dünümü anlat bugünü yaşat Sonramı çoğalt yeter Sonramsın...
Sonramsın demiştim ya sana Biraz anam biraz babam Gökyüzünde uçurtmam Güllerimin adı Sensin sonram duy beni Gönlümün çiçeği arıların balı Gökyüzümün rengi, güneşimin feri Çığlığımın sesi, aklımın delisi Sonramsın...
O günlerimde de vardın sen Yine böyle ışıldardın Yıldızların şavkında Ay ışığında, yakamozumunda Burnumda miskti kokun Başlangıcımda bitişim Yollarımda izim Sokağımda fenerim Sonramdın işte sevgili Sonramdın...
Sen dizlerimin bağısın Uğurumsun ,sağ ayağım Oyunlarda şah matım En yeşilimden vadi Boran da sıcak çayımsın Sen yetmişli yıllarım Bayramda gelmeyen çocuklarım Artık son kez beklediğim nisan yağmurlarısın Nadasta arka bahçem Sonramsın...
Daha görmediklerimin adısın Hastalığımda elimdeki değneğim Annemden kalan tek güvenim Saçımdaki son ağarmış telim Sahildeki mendereğim Kitabımda okuduğum son sayfasın Sonramsın...
Şahinim, cesaretim Kabuslarımda bana dokunan Tam zamanında uyandıran Hep senmişsin anladım Bulmacalarımda aradığım Sağdan solasın Yukarıdan aşağıyasın Sayılarda ondan sonrasın Nice adını sayamadıklarımsın Sonramsın...
Ölüm öncesi dualarımsın Saatimde çoğu zaman tam oniki Doğumumda da vardın sen di mi Ruhumla doğdun sen di mi Mendilimde yaşım Mevsimlerimde yazım Varlığımın adı Yarınım oldun sen di mi Sonramsın sevgili sorma gerisini Şiirimin adısın belki de son satırı Sonramsın...
evet gerçekten şiir benzerliği yok değil :) çok güzel bir paylaşım olmuş şiiriniz sayfamda misafir etmek istedim. teşekkür ederim.
hep vardın
varamadığımız sonda bile..."
İnanın ki sona varabilseydiniz. Ne böyle özlem duyardınız, ne sevginiz bu kadar büyürdü, ne bu şiir doğardı? Çünkü mutlu aşkların destanı yoktur sevgili Leina. Duygu seli, özlem hanmanı şiirinizi ve şair yüreğinizi kutlarım.