anlamı ismimin; kelebek türü, belki bundan narinliğim..
Boğuluyorsun sükunumla Biliyorum dayanılmaz zamanların koynunda Ve bir ip geçer gibi gırtlağının orta yerinden Otur ve sus şimdi Sus ve duy cam kırıkları gibi parçalanması bir kelebeğin batışı gibi kanatlarına ve arkasından saplanışı gibi bir bir saydın mı kaça bölündüğümü yokluğunda ki yetişemez şimdi zamana kelimelerin ayak altlarında kaldı gidişinde kopan her bir parça..
şiirler yazmıyorum can acımı hafifletecek kimsenin uğruna, umuduna karalıyorum rüzgardan gelen heveslerimi şerefler kaldırarak sonra sen çıkmıyorsun her kapı ardından şimdi kapılarda aralıklar da yok yollar varmıyor sana, sokaklar çıkmaz..
aklım karışmadı hiç ardından düşünmedim üşüyeceğini bile ellerinin meraklanmadım sonra ki kahpe gidişlerinin bilmem kaçıncısıydı bu ya saymadım saydıramadım yokluğuna..
şimdi tak kanatlarını uç benden uzağa kapan istersen kafeslere ki sorulmayacak nedeni ardından ya da git koşarcasına kendinden, bir kelebeği savurduğun gibi
aklım karışmadı benim, susmaları ben toplamadım bilirsin ilk kez de değildi senden arta kalan yalnızlığım ve oyun da değildi üstelik bu oynadığın bilirim bundan değildi saklanmaların.. yasaklanmaların..
ey sevdiğini sandığım buz maviydi sevmelerin senin buz gibi mavi.. çözemedim ne dillerinin kilidini ne düşlerinin buz mavisini eritemedim erteledim..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
buz/mavi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
buz/mavi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba efendim güzel üslubunuzla iyi bir anlatım yorumun zirvesinde buz mavisinde hasret suskunluk yol gösteriş imgelerde sevgili ile ızdırap dokunmuş anlatımda mızrabınız ile şiire kutluyorum üstat saygılar
ben, senin gibi bakmıyorum bu yüzden/bize...
(...)
sevgimle çokça..