Çok şey değil; Elini koyup göğsüme Yüreğimin kokuna ritim tutuşunu Birlikte dinlemekti aşk..
Ekimdi aylardan hatırlar mısın? Tam bir sene önce Ekim Yağmur vardı, sonra kara bulutlar Gözlerim ardında, şakaklarımda Ve havada..
Gıcıklanır gibi boğazım ağladıkça Nasıl bir acıydı o, nasıl bir yangın Belki sesini son duyuşum Belki kokuna bir ömür hasret Delercesine göğsümü O nasıl bir iç çekişti Yokluğuna..
İçimize çektiğimiz deniz kokusu Artık gelmiyordu burnuma Aynı göğe baktığımız mavilikler martısız Ay kaybolmuş geceleri, yıldızlar sönük Gözyaşımı da silemedim üstelik bir daha Bakamadım o son kez baktığımdan beri ardıma Sayamadım adımlarımı tek başıma..
Yalnız kalmaktı adı kalabalıkta Aşk sadece dokunmak değildi be adam Yakalamak iki yakasından Gözlerine dalmak dakikalarca Bir koklamak Bir sarılmak Bir ağlamak Omzunda..
Biz yaşayamadık ama o hissettirdi kendini Bir araya getirse de uzaklaştırdı zaman Ve yıllar, yollar, kullar..
Yani aşkı suçlama ustam Biz kısmetsizdik Bizim kaderimiz başka..
Aşk çok şey istemedi ki hiç bizden Çok bişey değildi Ne söylediyse (Bir)di , bir kere, bir defa..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(Bir)... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(Bir)... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selam sayın leina, güzel bir şiir, ancak bir kaç şey var Gözlerim ardında, şakaklarımda Ve havada.. bu mısrada eksik bir şey var gibi, hani buraya bir kelime daha gelmeli gibi geldi. ve Aynı göğe baktığımız gökyüzü martısız....... burada da göğe ve gökyüzü birlikte kullanımı ritmi bozmuş sanki. elbette bir şair değilim ya da ukalalık yapmıyorum sadece düşünce mi ilettim. bazen şairlerimiz kızıyorlar da, ama kimseyi kızdırmak için yazmıyorum. ki şiirde de hiç iyi değilimdir :(
Sayamadım adımlarımı tek başıma.. ve bunu çok beğendim, bir nevi aforizma olmuş. genel anlamda güzel olmuş, tebrik ederim, diğerlerinde görüşmek dileğiyle :)
şimdi ördüm mesajınızı, o zaman da aklımda şu vardı;
baktığımız mavilikler martısız
olabilir mesela , hem sizin yazmak istediğiniz anlama gelir hem de mavi renk hem gökyüzü hem de umutları temsil eden bir renk anlamında iki kişinin paylaşımı bağlamında kullanılabilir.
merhaba, şiir yazan eleştiriye açık olmalı sevgili kutsaltoprak tabi ki eksikleri gördüğünüzde dile getirmelisiniz, çünkü yazan duygularını kaleme dökerken bazen farketmeyebiliyor eksiklikleri ya da uyumsuzlukları.. teşekkür ederim uyarınız için, fikriniz var sa düzeltilmesi gereken yerler için o şekilde yapabilirim:)
Aşktı yaşanan sonuçta. Nasıl , neden , niçinleri önemsizdir bilirim şair. Güzeldi elbet. Yaşayamaması da başka bir hikayedir girsek çıkamayız içinden. Belki yeri , zamanı , mevsimi uygun değildi , belki de zaten yaşanabileceği kadar yaşanmıştı , ötesi yoktu. Bilemeyiz. Şiiriniz çok çok güzel anlatmış aşkı ve ayrılığı ... Kutluyorum yüreğinizi ve kaleminizi.
aşk güzel şey, acısıyla tatlısıyla şairim hele tadı damadığında kaldıysa ne acısı acı gelir ne yarası yara.. Aşkların tatlı yanını yaşamak umuduyla çok teşekkür ederim
Anlam ve anlatım harikaydı, kutluyorum kalemi Severek okudum, yüreğine sağlık üstat Kalemin daim ilhamın bol olsun _______________________________________________Selamlar