Ne yollar getirebilir seni bana, Ne yıldızlar, Ne lodos...
Ne zaman niyetlensem Sana çıkıp gelivermeye Yollar daralıyor, Sana giden yollar..
İncecik bir ip kadar Oluveriyor ötelerde ‘Gelme! Kavuşturmam’ dercesine Kayboluyor üstüne kapandığım yollar..
Gözlerim dalmış giderken Sana kavuşma ihtimallerine Lodosu ciğerime doldurup Gecenin ayazında Hasreti körüklüyorum Her nefesimde..
İç çekişlerim derinleşiyor Bir tutam daha sevda ekleniyor o an, Bir yudum daha acı..
Ve sancılanıyor bir yerlerim Batıp kıvrandırıyor Adlandıramıyorum, can yakıyor Duyuyorum ; Bu koca sessizlik ortasında Uzaklarda sevdamız çalıyor, Oralarda hasretimiz tütüyor..
Lodos yine vuruyor bedenime Ansızın, Yine ürperiyor Çıplak benliğim Severdin ya kokumu ‘Cennet gibi’ derdin Yolluyorum rüzgarlara katıp, Yolluyorum hasretime batırıp..
Anlıyorum ki yine o an; Ne yollar getirebilir seni bana, Ne yıldızlar, Ne lodos...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_LoDos_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_LoDos_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yada martılara simit atarken
Bir serçe cıvıltısı ile
Kutluyorum
seval akkuş tarafından 3/13/2013 6:09:19 PM zamanında düzenlenmiştir.