‘’ Ben ölseydim, o belki ağlardı. Ama o ağlasaydı; Ben ölürdüm… ‘’
Kaç kurşun sıksam ölür anılar?
…
Yetim bir çocuğun gözlerinde ki yaş gibi Acımasızdı gidişin!
Ellerim öksüz, gözlerim yetim kalmışken Bir anda çekip gittin! Sanki seni sevdiğimi bilmezmişsin gibi Aklımın duvarlarına astın sensizliği.
Şimdi ‘’seni özledim, dön’’desem, ‘’yeniden hep benim ol’’desem, Biliyorum! Belki de inanmazsın bana. Belki de dönmezsin Ya da benim kalmazsın eskisi gibi.
Ey benim gidişinde şehrimi yaktığım… Söylesene Yetmedi mi bu hasret? Daha dayana bilir mi bu yürek özlemine? Daha kaç sene, kaç ay, kaç gün, kaç saat geçmeli ömrümden? Benim olman için?
Hadi seni ‘’unuttum ‘’ diyelim. Yüreğimin rutubetli duvarlarında gizlenen Anılarımızı ne yaparım sevdiğim?
Sahi dönmeyecek misin seni seven yüreğime? Bilirdim sana gidilecek bütün yollar çıkmazlarda. Otobüs kalkmaz şehrine. Kundaklanır yüreğim sensizlikle. Gayrı martılar da uçmaz artık şehrimden. Ve hiçbir tren seni geri getirmez semtime.
Ben bu kadar çaresiz Bu kadar sensiz kalmamıştım hiç. Kime yaslasam başımı Yığılır cesedim. Kimseler seslenmez ardımdan Sızlar savunmasız yüreğim. Kanar sol yanım! …
Ey benim unutmaya kıyamadığım. Şimdi son kez olsun susma, söyle… Daha kaç defa gelin olmalıydım ölüme Terk etmemek için seni!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O' na şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O' na şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Of ya bu nasıl bir şiir okuduğum en güzel şiirlerden biri yüreğine kalemine sağlık kutlarım. Bayramınızı kutlar sağlık ve huzur içinde nice bayramlar dilerim saygılarımla.
Ey benim gidişinde şehrimi yaktığım… Söylesene Yetmedi mi bu hasret? Daha dayana bilir mi bu yürek özlemine? Daha kaç sene, kaç ay, kaç gün, kaç saat geçmeli ömrümden? Benim olman için?..........................................................................tebrikler