Sana ’’git’’ diyemezdim Sana git desem; Bilirdim ruhum uçardı ceplerimden.
Ve ölüm ansızın konardı dudaklarıma. Bir daha ‘’seni sevdiğimi’’ söyleyemezdim… Terk edemezdim seni böyle ulu arta. Ya da vazgeçemezdim apansızca. Kalbime dar gelirdi yokluğun Zaman dururdu, sen olmadığın anda.
Ki ben korkmazdım kaybetmekten! Göğsüme düşen cesetler olmasa.
Beni yakan hasretin, Bir de cehennem gibi vuslatın olmasa Korkmazdım sensizlikten. Şimdilerde kulağım sağır, yokluğunun sesine Gözlerim kör, olmayışının rengine Ve dilim lâl, ‘’seni sevmiyorum’’ deyişime!
Oy benim canıma can katanım Oy yüreği aşka acıyan sol yanım… Sen olmasan şu ufacık kalbimde Nasıl dayanırdım içimde ki gurbetine? Nasıl boynumu bükmezdim gidişinin öksüzlüğüne? Anla çarem yok, seni sevmekten başka. Zaten seni sevmesem; Darağacında sallanacaktı boynum Her gün, bir parça daha!
Senden vazgeçmemi, seni terk etmemi Sana git dememi bekleme!
Sana ’’git’’ diyemezdim Sana git desem; A n n e m ölecekti avuç içimde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hecr-i Gam // Ayrılık Acısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hecr-i Gam // Ayrılık Acısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
saygı duydum yazan kaleme