Güz gözlerine işlemişti en soğuk esişiyle kadının Yalnızlığı aktı saç uçlarından ve cılızdı Kırılan yalnız o muydu, yalnız olan Ya da Hasretini besleyen kadın mıydı hikayede yalnızca
Tırnakları bile acırken içten koparırcasına Sökülüp acıları yüreğinin diplerinden ta ruhuna Hücum etti genç bir hayatı ihtiyarlatıp sonra Düşerken umutları bir bir gökyüzünden Ne kadar da mavilerdi oysa
Düşündü bi an; Mavimiydi onunda adı okunurken hayatına Adı hazan yapraklarında mı kaldı sonrasında Kıvranırken ağrılı göz bebekleri ardından ağlayarak Sessizdi kadın.. ki adamın duymadığı Kirpikleri vardı sırılsıklam, kirpikleri ıslak Ve hiç kurumayacaklardı
Ki şimdi adam acımasızdı bu hikayede Sevişler kitap aralarında sıkışıp kalmıştı Rengi kaçmış cılız ve sarı sayfalarda ‘Neresi acır en çok yüreklerde’ diye sorduğunda adam Alaycıydı ‘Sağım, solum ama en çok sol yanım’ Diyebildi kadın acıyla Solunu kanatarak işlemişti yüreğine adın..
Ve kadın Yine de kahramanıydı Bu yitik hikayenin..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
adam / kadın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
adam / kadın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sorularla kendimize sokulduğumuz ve sıkıldıkça beklemekten yine özleme koştuğumuz bir duruşun yanıtlarıyla bölünür uykularımız. Yel perdeden süzülerek dokunur tene ve her bekleyiş bir gün tutunur kendisine. Gönüldür bekleyen ve ömürdür sonsuzluk gibi gölgesinde dinlenilen... Tebrikler.
Düşündü bi an; Mavimiydi onunda adı okunurken hayatına Adı hazan yapraklarında mı kaldı sonrasında Kıvranırken ağrılı göz bebekleri ardından ağlayarak Sessizdi kadın.. ki adamın duymadığı Kirpikleri vardı sırılsıklam, kirpikleri ıslak Ve hiç kurumayacaklardı ............................tebriklerimle...........
kadındır gözlerdeki kadındır sözlerdeki ve kadındır en çok acıyan teveekeli sebebi belirsizliklerde
kutluyorum şairem nicelerine