İçimde harf harf kaldı sesin Kırık bir ayrılığın melodisi olduk Dolduk göz pınarlarımızın bereketinde Solduk ıslak bir toprağın köklerinde Her seferinde durduk, oturduk Varamadık mutluluğu kaybettiğimiz Yolunu bilemediğimiz yerlere..
Gecelerin yüklendiği hasreti bastırıp Gündüzleri başka zamanlara taç ettik Dağıldık kendi içimizdeki kimsesizlikte Boğazımıza yapışan yitikliği görmedik Nefessizdik Arka arkaya soluklanan insanlar gibi Aslında en fazla yerde biz eksiktik Ve evet eskittik sevişleri Bir heyelan oldu mutluluk dehlizlerimizde Kayıp ayak altımızdan Çatlaklarına gömdü yüreklerimizi..
Kısaca;
Böyle bir hikayeye konuk olduk Ve sevda olduğumuzu sandık hep Olamadık Biz aslında hiç yoktuk..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kısaca.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kısaca.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Varamadık mutluluğu kaybettiğimiz
Yolunu bilemediğimiz yerlere..
Dağıldık kendi içimizdeki kimsesizlikte...
Kısaca;
Biz yoktu, ikimizin yerinde...
--------------------------------------------------
Hâlisâne yüreğiniz dâim olsun..
Selâm ile...
Muhammed Musab tarafından 9/28/2013 12:32:01 AM zamanında düzenlenmiştir.