güzel yürekli çocukların uykusunda avuçlarına kan dökülmüş bir ananın yazması ağlar.
renkler üşüdükçe bir babanın dizlerine kapanır zaman.. gözler yanar-yakılır an be an ve o yürekli güzel çocuklar hayatlarının en masum dakikasını tam da burada yaşarlar.
"ne sen beni unut, ne de ben seni.."
her sessizlikte ağıta döner ana yüreği her kimsesizlikte baba ocağı sayıklar yiğidini uzun bir kış başlar usul usul güneşten eksilmiş bir parça daha düşer acıya umut hasret ve cesaret elele sokulur çiçekli yaz düşlerine.. sokaklar konuştukça telaşlanır çocukların yürekli kalemi şaşıran her zaman hayat değildir ölüm de yapışır bazen azrail kılığındaki şerefsizin yakasına ve o vakit tüm silahlarını kuşanır bahar, yürekli çocukların uykusunda.. korku devlet ve adalet titremeye başlar ansızın! çünkü insanlığın tek meşalesi gömülen ateş çocuklarının masum hayalleridir.
bundandır oğlunu/kızını toprağa teslimiyette başı dik alnı açık anaların-babaların onurlu duruşu.. elleri sözleri ve gözleri çocuklarının uyanacağı günü bekler bilirler ki kavga ölüme değil yaşamaya sevdalıdır.
....
çok geçmeden, içli bir bağlamanın keskin dokunuşunda yürekli çocukların kan uykusu bölünür ki toprak asla unutmaz! yedi bölgenin üç sayfasına yazar isimlerini ve devrim kaydeder.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çiçekli Yaz Düşleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çiçekli Yaz Düşleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok geçmeden, içli bir bağlamanın keskin dokunuşunda yürekli çocukların kan uykusu bölünür ki toprak asla unutmaz! yedi bölgenin üç sayfasına yazar isimlerini ve devrim kaydeder.
Devrim olacaksa yiğitçe kendini ön saflara atanlar sayesinde olacak. hüznün yanında böyle yürekli insanların olması umutlarımızı çoğaltıyor, oturduğumuz yerden kalkıp, bu uğurda ölenlerin yürüyenlerin safına katılıyoruz.
Kutluyorum çok..