Gözlerinin karası, ağıttır, yeni gelin ağzında. Türküdür,gözlerinin notasında. Sazın teli kadar kederli, sevda yüklenen yüreğe şiir’dir gözlerin. "Ah şahrud" gibi öyle dokunulası...
Gözlerinin karası, göllerin, karasında Zambak’tır gözlerin, dağların doruğun da güneş’e yakın Edelvays’tır. Yolum, yoldaşım şiir’dir gözlerin "Aşk neyledi" öyle yanılası...
Gözlerinin karası, sevaba günah işler gibi, isyan edilesi gözlerin. Dinmeyen ağrımın ilacı, ve fişi çekmek gibi yaşamın ucunda. Sonra siyah bir öfkeyle konuşmak idi gözlerin Derinleşiyor özlemim şiir’dir gözlerin, saydırası sözlerim, "Neyzen Tevfik" gibi öyle sövülesi...
(Edelvays: bu çiçek şans getiriyormuş.Alp dağlarına özgü ancak çok yüksek ve ıssız yerlerde yetişir. )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözlerin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözlerin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Neyzen Tevfik" gibi öyle sövülesi...........hadi gelde son cümlesine kadar okuma zevkle ellerin arkana yaslanmış dizelerde kaybolma ne diyeyim şirem koca yüregin varolsun sevgi ile kal
harikaydı anlatım..