(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlatamadıklarımız nedir bilsek keşke ne güzel bir yürek sesiniz aynur ablam olgu hocam şiir şahikaya çıkarmış bizi es geçti ama olsun biz insan kazanmaktan yanayız kaybetmekten yana değil tekrar teşekkürler enfesti tek kelimeyle selametle....
var diyorum sevmek diye bir şey var gözlerinde gördüm yeminle anlamıyorsun...
İşte tam o zaman penceremizden mahcup sarkan yitik özlemlerimiz üşüyor ay düşerken sularımıza Çünkü biz en çocuksu, en büyümüş, en bilge hallerimiz de bile sevgiliyi aynı coşkuyla özleyerek sevdik ve gözyaşlarımızı hep yakamızda sakladık onun baharı muştulayan gözleri dokunduğumuz her şey de sevgiliyi duyumsattı, söylediğimiz her şarkıda şiirde sevgiliyi söyledik ve bakışlarımızda, dokunuşlarımız da , bedenimizin coşkunluğunda yeminsizce inandık sevdamıza ve sevdamızı iman edercesine yaşadık hep
O yüzden görüyoruz sevgilinin gözlerinde sevginin yansımasını ....
Şiir çok güzel ve bu güzel şiiri Olgun beyin sesinden dinlemek daha bir güzel...
Tebrik ederim sevgili şair Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla
Bu yorumun, deneme konusudur, artık; söylemedi deme, telif melif yok. Bıraktığın yerden devam edecem :) Gördüğümüze mi inanırız, inandıklarımızı görürüz şu inkar bilmez aynalarda, biraz gezinelim, bakalım. Ne diyor ışıklar :)
var diyorum sevmek diye bir şey var gözlerinde gördüm yeminle anlamıyorsun
Bence de var... Dünya sevgi üzerine kurulmuş can işte biz canlılar bunun tek örneğiyiz... Harikaydı... Azında, özünde dizelere gönül dolusu tebriklerimle, sevgimle...
"var diyorum sevmek diye bir şey var gözlerinde gördüm yeminle anlamıyorsun"
Buradan bakıyorum olmuyor,oradan bakıyorum yine olmuyor. Meğer bakmasını bilemiyormuşum! Aslında gözler her şeyi anlatır hatta sevgiyi bile... Ama bakmasını bilmek gerek. Şiir okudum aslında bu kalemin yazdıkları zaten şiir. Teşekkür ederim saygılar.
biz neler anlatmadık ki dost gönül demiyle pişti şiirler harika bir anlatım bravo doğrusu çok beğendim yine dost ne yapayım sen çok güzel yazıyorsun kutlar sevgiler sunarım...