ne zaman gitmeye yeltensem bir türkü yapışır yakamdan savurur gerisingeri
ondan önce bir anlamı yoktur dokuz sekizden bir büyüktür bazen düz hesap anlamsız gerçeklerle kaybolmak çocuk işi böyle ve avutmak kolay aklı şiirlerle yürek içeriden vurup yıkmasa adamı bir de
tutar yağmur yağar olduğun kente utanmaz ıslanırsın da şimdi sen bensiz orada
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eşik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eşik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalem farklı bakışı, farklı ve özgün betimlemeyi gösteriyor bizlere; Teması, çağrışımları ile de zaten düşündürüyor; Yani hem şiir adına, hem de anlatıma farklı kapılar aralaması bakımından teşekkürüm çokçadır.. Esenlik dileği ile...
Olma mıı.:) Hele de şiir yazanların mutlaka sahip olması gereken bir olgu. Bu sende fazlasıylan var. Bi ara görürsem ilk işim elimi başına koymak olacak.:)
Güzeldi...................Beğeni ile okudum selam olsun usta kaleme Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın ________________________________________________________Saygılar
tutar yağmur yağar olduğun kente utanmaz ıslanırsın da sen bensiz şimdi
Bazen böyle olduğu düşünülse de, ıslansa da utanmadan, Ya kalbin bilebilir misin nerde ve kiminle çarptığını? Onunla olmadığın ne malum... Evet ben tüm iyi niyetimi toplayarak böyle cevap vermek istedim bu dizelerine can... Ve inşallah da böyle olması, sevenlerin sadece kalbiyle değil bedenen de ayrılmaması dileğiyle diyelim... Tebriklerim ve sevgilerimle...
Suya ve maviye özlemliydi şiir ki; yaraların sarılması, iyileşmesi için; yüreğin yeni, yaşanası bir geleceği hazırlanması için tuzunu Sol yanına sürüyordu dizeler....
Ayrılık insan yapımı ve ayrılıkların yarattığı yalnızlık ve özlem duygusu boğuyor, yüreğimizi ipe çekiyor.
Şiir sitemli dizeler sevdasının peşinde koşarak kavgayı ve sevdayı koruyarak çoğaltmak umudunda...
Çok güzeldi şiir
Tebrik ederim şair Emeğine Yüreğine sağık Dostlukla...
utanmaz ıslanırsın da sen bensiz şimdi
şiirin finali
ni
al
düşün
düş'le
düş'let
o kadar ustaca kaleme alınmış ki
okur
diyor
şiir
ruhumun derinliklerinde dolanıyor
sözcüklerin ucundaki duygularda
tebriklerimle
şair
düş'let