(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boyu Bir Eni İki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boyu Bir Eni İki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölümle insan arasında öyle uzak ki tamı tamına bir nefes kadar. Kelebeğin kısa ömrüne acırız kendimizi unutarak... Öyle güzel anlatmışsınız hemen ilk aklıma okuyunca bunları getirdi. Kutluyor ve sayfanıza saygılarımı bırakıyorum.
ölüme bir nefeslik mesafeden / yaşamak nabız seyrinde /kabule bir göz kırpımı anca / isyana kaş çatımı yakın…/
Ne de güzel bir dizilim. Ne çok şey söylemiş. Ne çok şeyi susarak anlatmaya talip. Gözleri ve ruhu şiirle buluşan her okur kendince bir anlamı sırtlamış gibi. Aykırı bir nota var satır aralarında hiç kuşkusuz, ancak hangi perdeden sesleniyor bize ya da perdeler pencerelerin yerini mi yadırgıyor bilemedim.
Sen şuna kısaca hiciv desen olmamıydı :( zaten başlığı görünce anladım ama seni birazcık uğraştırayım dedimdi :) zaten bu şiiri yazdıranlar epey sinirlendirmiş olmalı yoksa durduk yere böyle güzel şiirler yazılmıyor be Aynurum :)
boyu bir eni iki bilgeye dönük yüz cevapları cehalete kapı komşu soruların
tanrım urganım hep boynumdan kalın
Kısacıktı ama özü azında saklıydı yine... Aşka gelince can zaten kalıbına uygun bir kyafet var mıdır ki? olanları da zaten kavuşamadan göçüp gidiyorlar bir bir... Harikaydı yine şairem, tebriklerim ve sevgilerimle...
BOYU BİR ENİ İKİ ÖYLESİNE BİR UCUBE.... Eni boyundan uzun Ne ola ki ???? Çok hoştu Sevgili dost. Derindi yine dizeler. Kendini hep şişinerek anlatmaya çalışanlara bir kinaye mi? ŞİİRDİ TEPEDEN TIRNAĞA.