kanım çekiliyor damarlarımdan Medeni duygularım ilkelleşiyor kalleş bir kurşunla! zaman kör takvim sağır şiirse çaresizliği oynuyor
işte bak yine başım düşüyor anne, Ethem yoldaşımın omuzlarından çöküyorum gitgide..
dizlerimin dermanını hiç sorma durup durup kırılıyor dizlerim Mehmetin gülüşünde biz böyle değildik anne böyle değildik..!
işte yine cömert bir keder doğuyor şafak vakti. Abdullahın penceresinde unutulmuş bir çiçek buzul ülkesine çeviriyor gözlerimi genç bir ölünün gölgesi daha saçlarıma asılmakta..
ahh! dar kaldırımların soğuk ve kireçli yüzünde yumruğunu gökyüzüne kaldırmış bir baba sarsılarak yürümekte.. ve ben ucu yanık bir mektuptan konuşuyorum ayaklarım kor yüreğim kar, an be an masum çocuklar ölmekte anne..
ne bayrak ne kimlik ne de toprak.. Ahmetin hayalleri tam yirmi iki kez vuruyor şakağımdan düşlerim mi düşlerim, kayıp bir cumartesi..!
ölüm ne ki anne ve yaşamak şöyle dursun, ben sıcak bir ateşin soğuk ikliminde yanıyorum eylül gibi hazirandan hallice..
şiirime sesiyle yürek katan çok değerli dostum hasan karaşahine sonsuz teşekkürlerimle..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Buzul Ülkesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Buzul Ülkesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gündemin anlamına dair hüzün dolu dizeler daha kaç fidan kırılacak dalından, daha kaç annenin yüreğine yangınlar düşecek, sönmeyen.. daha da kötüsü, bunu hak ve hakedilmiş bulacak kimimiz.. acaba yaratılanı sevemedik mi yaratandan da ötürü yüreğiniza sağlık
daha kaç fidan kırılacak dalından,
daha kaç annenin yüreğine yangınlar düşecek, sönmeyen..
daha da kötüsü, bunu hak ve hakedilmiş bulacak kimimiz..
acaba yaratılanı sevemedik mi yaratandan da ötürü
yüreğiniza sağlık