Gözlerimden düşenlerle büyüyor Üsküdar Anlatsam sıradan duruyor Anlatmasam öksüz hissediyorum kendimi Biraz da gariplik var ruhumda Kendi kendimle geçinemiyorum...
Hani sen Biraz önce şu köşeyi döndün İlk adımın düştü ya sokağıma Gözlerin daldı gözlerime Hani girdabına çektin ya Yüreğim hızla vururken Öksüzlüğüm düştü yanaklarımdan
Orta yerde duruyor şimdi
Pis bir sırıtış varken yüzümde salınışına Kirlerimle geçtiğin yolda arınıyorum Aşk”tan aşk”a vuruyor kelimelerim Garipliğim düşüyor aklımdan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerimden düşenlerle büyüyor Üsküdar Anlatsam sıradan duruyor Anlatmasam öksüz hissediyorum kendimi Biraz da gariplik var ruhumda Kendi kendimle geçinemiyorum...
Üsküdar'ın tarihi sokaklarına sevgiden izler, hüzün kokulu güller bırakan şiirinizi kutlarım. Tebriklerim ve saygılarımla.
Hani sen Biraz önce şu köşeyi döndün İlk adımın düştü ya sokağıma Gözlerin daldı gözlerime Hani girdabına çektin ya Yüreğim hızla vururken Öksüzlüğüm düştü yanaklarımdan........anlamlı çok güzel şiir kalemin daim olsun gönül dostu emeğine sağlık kutluyorum
இܓ Yağmur İlahisi இܓ & İsmail KARAKURT - YouTube ► 2:15► 2:15 www.youtube.com/watch?v=NgdvEi-pu8k o Benzer 14 Nis 2012 - İsmail Karakurt tarafından yüklendi Şiir: Yağmur İlahisi / İsmail Karakurt Yorum: Nuray Alacatlı
*இܓ **இܓ ***** இܓ
Şehirden bir çocuk sevdin yine !
Yine masum hırslarını sevdanın ateşinde yaktın, şehirden bir çocuk sevdin yine
Ah! ..Seni ona taşıyan çocuk ayakların işte geliyorsun, haylaz vefalı ellerin, şehrin dalgalarını okşuyor
Ah! .. Seni ona taşıyan gözlerindeki susuzluk şehirden bir çocuk sevdin yine…
Omzuna astığın çantanı görüyorum buradan. Havai tarağın, komik anahtarlıkların , yarım rujun, yoksul fihristinden her harften iki üç isim , uçurumda sahipsiz birkaç tokan, göz yaşlarınla parçalanmış mendillerin.
Yaktın masum hırslarını geliyorsun oysa bir bilsen, seni ona taşıyan şehir saçını bağladığın iple bile alay ediyor
Ah ! bir bilsen sadece güzelliğin tutuyor acımasızlığın kapılarını
Yaktın masum hırslarını geliyorsun, şehirden bir çocuk sevdin yine… இܓ இܓ இܓ,
kutlarım hoş paylaşımı beğeni ile okudum okunuşu mükemmel geçişler mükemmel akışı mükemmel bence harika bir paylaşım olmuş duygularındaki yogunlugu ilhamın vede kalemin hiç tükenmesin
Geçirdiyim iki ameliyat sonucu bir süredir uzak kaldığım sitemize dönerken okumakta geç kaldığım şiirinize beğenilerimi, ve tebriklerimi bırakıyorum. Esen kalın
"Anlatsam sıradan duruyor Anlatmasm öksüz hissediyorum kendimi Biraz da gariplik var ruhumda Kendi kendimle geçinemiyorum..." Öyle oluyor işte, şair de bazan kendisiyle geçinemiyor ve ikilemlerde kalıyor. İşte birçok güzel eserlerde böyle doğuyor. Ben şiirinizi çok beğendim. Nice güzel şiirlere.
Öksüzlüğüm düştü yanaklarımdan, garipliğim düşüyor aklımdan; sevda karşısındaki çaresizlik ne kadar anlamlı bir şekilde ifade edilmiş. Çok güzeldi; tebrikler, saygılarımla.
Ne garip insanın hem Aşk'a düşünce ne yapacağını şaşırması hem de aşk olmayınca kendini eksik hissetmesi yüreğinize sağlık, tebrikler, hayırlı akşamlar.
bazen duygularla, yokluklar arasında kalır insan. İşte o zaman,kendi kendinle geçinmek daha da zorlaşır. duygulara yüklediğiniz anlamlarla çok güzel bir yürek diliydi. saygımla
Gözlerimden düşenlerle büyüyor Üsküdar Anlatsam sıradan duruyor Anlatmasam öksüz hissediyorum kendimi Biraz da gariplik var ruhumda Kendi kendimle geçinemiyorum...
Hani sen Biraz önce şu köşeyi döndün İlk adımın düştü ya sokağıma Gözlerin daldı gözlerime Hani girdabına çektin ya Yüreğim hızla vururken Öksüzlüğüm düştü yanaklarımdan
Orta yerde duruyor şimdi
Pis bir sırıtış varken yüzümde salınışına Kirlerimle geçtiğin yolda arınıyorum Aşk”tan aşk”a vuruyor kelimelerim Garipliğim düşüyor aklımdan.
Seni anlatmak zor kelimelerle. YÜKSEK ANLAM İFADE EDEN BU DİZELERİ YAZAN KALEMİ KUTLUYORUM, SAYGILARIMLA
Şu köşeden sonrasında, dil değil mi eni boyu battal ayrılıklar biçip diken sûreti yok kâlbimize..
Bundan işte sevilir zorluklar. Avuca merhem niyeti ile gelen sonsuzluk ikrâmı çok kolay ağabey. Eminönün'e de baktınız mı hiç. O köşenin ardından kalan boşluğa dalan rûhlar ile doluyor bâzen. Martılara simit attıkça bana doğru salınışlarını izlerim..
Korkmadan nimete cömertçe kabûl gelirler. Zor. İzlemek çok zor onları, battal ayrılıklardan sonra..
İki bilinmeyenli denklemlere dönüştümmü duygular insan hep önceki hallerini arar.Bazen her şey için geçtir zaman,bazen de neresinden dönsen kardır zararın.İşte bura da sağ duyu yaraya parmak basar sadece.Zoru başarmak maharettir ama kolay kazandığını da kaybetmemek kaydı ile... Offf...ben de ne diyorsam.Allah kolaylık versin arkadaşım.Çok işin var çok... Harbiden güzeldi şiir. Kutlarım.
Anlatsam sayfalara sığmaz koşsam sana doğru çekmez adımlarımı dizlerim dar gelir yollar... Yürek sesiniz anlamlı bir şiirler hüzünlü de olsa haykırıyor hocam. Kutlarım saygılar...
" ... Beni anlamak zor kelimelerle .... Seni anlatmak zor kelimelerle"
Ne güzel anlatılmış hisler...Tam olarak bu olmaz mı zaten aşk' ta; ne anlayabilir ne anlatabiliriz ...kendimizi ve yaptıklarımızın nedenini anlayamaz, anlaşılmasını da beklemeyiz. Karşımızdakini de öyle çok yüceltiriz ki gözümüzde anlatılamaz özellikleri olduğunu kabul ederiz...peki yaşanan gerçek midir ? Kim bilir ? Bir ara hayal edilse bile böyle olduğu yaşamak için tek sebep değil midir ?
Aşk güzelliği kadar kırar geçirir bazen...Bir ülkeyi baştan aşağı kolaylıkla ele geçirmiş barbarların yaptıklarını yapar kırar seni...Ucu kırık bir kalemde anlatmak ve anlaşılmak ne zordur aslında...
Gözlerimden düşenlerle büyüyor Üsküdar Bu dizeyle vurdun okuru şair,
Evet sevgili Habib, Üsküdar 'lı olarak çok mutlu olduğumu belirteyim, gerçekten de sihirlidir Üsküdar'ımız, romanlara aşklarla sevdalarla konu olmuştur. Kız kulesi Üsküdar'ın abidesi, aşıkların ilk hedefidir...Ne güzel di mısralar ve de içtendi... Sevgi ve selamlarımı bıraktım...
Kelimelerin kifayet etmediği anlardan biri daha...Yar yolunda yaralanmak,yetimliğin üstüne bir de öksüz kalmak bunun adı..
Geçinememek; dünyanın bütün zenginlikleriyle yoksul kalmak aşkın adı..İşte insan,bir emekli maaşıyla ,asgari ücretle geçinir de ,aşkla sevdayla geçinemez..En arasının iyi olduğu anlarda dahi,kavgalıdır kendisiyle..
Çok şey anlattı şiir ..Çokça şiirdi..Kaleminiz daim olsun..
Gözlerimden düşenlerle büyüyor Üsküdar Anlatsam sıradan duruyor Anlatmasam öksüz hissediyorum kendimi Biraz da gariplik var ruhumda
Aslında kelimelerle anlatamıyorum deseniz de. Öyle güzel dile getirmişsiniz ki gönül sesinizi. İçeriğinin derin anlamı yanında fon resmiyle de çok güzel örtüşmüş. Beğeniyle okudum.Sevgiler.
Gözlerimden düşenlerle büyüyor Üsküdar Anlatsam sıradan duruyor Anlatmasam öksüz hissediyorum kendimi Biraz da gariplik var ruhumda Kendi kendimle geçinemiyorum...
Hani sen Biraz önce şu köşeyi döndün İlk adımın düştü ya sokağıma Gözlerin daldı gözlerime Hani girdabına çektin ya Yüreğim hızla vururken Öksüzlüğüm düştü yanaklarımdan
Orta yerde duruyor şimdi
Pis bir sırıtış varken yüzümde salınışına Kirlerimle geçtiğin yolda arınıyorum Aşk”tan aşk”a vuruyor kelimelerim Garipliğim düşüyor aklımdan.
Seni anlatmak zor kelimelerle.
Habib Dağ (ANSIZIN)
Saygıdeğer üstadım yüreğinize sağlık güzel bir şiir daim saygılarımla.......
Acılar iz bırakırken yerinde zor olanda değerlidir yürek katında. Az önce sokakta yürürken içimden şöyle seslendim ey sokak en kutsal yerin burası senin düşündüğümün yüzünü gösterdin diye. Kim olursa ne olursa olsun yaşamında bir öksüz bir de aşktan yoksun olduğu varlıklı bir yanı vardır. Ha bu arda zor adamsın deseler de gülümserim sanırım acılara da gülümsemek gerek biraz.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÇOK ŞEY ANLATAN DİZELERDİ..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ... YÜREĞİNİZ DERT VE HASRET GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ VEDE KALEMİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Anlatsam sıradan duruyor
Anlatmasam öksüz hissediyorum kendimi
Biraz da gariplik var ruhumda
Kendi kendimle geçinemiyorum...
Üsküdar'ın tarihi sokaklarına sevgiden izler, hüzün kokulu güller bırakan şiirinizi kutlarım.
Tebriklerim ve saygılarımla.