(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağıt şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağıt şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eylül, hiç sevmediğim ay... hadi hüzün duygularına alışayım, diyelim, ama bugün unutulan ya da genç kuşağın bilmediği- iyi ki görüp bilmediler- o eylül var ya o eylül.. İnsan olan hiç kimsenin makyaj yaparak sevdirmeyeceği o eylül ne çok hayatı yağmaladı, halaç pamuğu gibi attı ordan oraya... Bir gün göstermelik değil de gerçek etkilerini, somut, doğrudan dokunduğu hayatları ve dolaylı etkilediği, hiç ettiği hayatları ve bunların sonucu memeketin kayıplarını, sosyal, siyasal, ekonomik ve diğer alanlarda, anarşiye son verdi aldatmacasını bir kenara bırakarak araştırsa, sonuçlarını bilimsel verilerle ortaya koysa sanırım nelere mal olduğunu o zaman herkes çok daha iyi anlayacaktır... Uzatmayayım, teşekkürler kaleminize... Selam ve saygı ile...
Anlam dolu şiirir beğeni ile okuduım üstadım Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin susmasın ________________________________________________________Saygılar
kapat gözlerini bu zulmü sen görme tanrım yanık tenli veletler kopardı kıyametimi...
Nicedir kıyametler kopuyor coğrafyamızda ki yanık tenli çocuklar vuruluyor şiire böyle bakabiliriz ama ben daha çok insanın kendi kıyametinden bakmak istedim şiire...
Kıyamet alametlerini pek iyi biliriz toplum olarak hep yakındır denir ama gelmez bir türlü kıyamet tüm alametlere rağmen gelmedikçe de az kaldı diyerek ötelenir ki; güncelliğini kaybetmesin... bütün savaşlara ölümlere zulumlere rağmen sonuçta her insan sadece kendi kıyametini yaşıyor yüreğinde ki; yürek bu bilinmiyor tarifi işleyişi neyi ne zaman seveceği neden nefret edeceğine neye üzülüp neye sevineceğine neye ağıt yakacağına karışılmıyor bodoslomadan dalıyor olmadık şeylere çoğu zaman mantık kurallarına inat... gerçi anarşisttir özünde yürek itaati hep reddeder başına buyruktur ve hep kendi kıyametinde kendi eylül güzellerinin peşine düşer...
Derindi şiir ve güzeldi şair Tebrik ederim Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla
Taylan KOÇ tarafından 9/7/2013 6:28:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
İki nokta ya da nefes arası yaşam ya da şiir, ya da ağıt Ama yaşamın en büyük sayısı 3. Hem başlarken hem biterken yaşamımıza sınır koyan. Ne çok şiirdi yine. Çok mu fazla düşündüm ne .) Haydi kal şiirle
kapat gözlerini bu zulmü sen görme tanrım yanık tenli veletler kopardı kıyametimi
Bundan ala kıyamet mi olur can, her gün binlercesi... Neden görmez görülmez ki... Öbür kıyamet umrumda bile değil, bilsem ki cehennem ateşinde kavrulacağımı benim de verecek bir cevabım olur elbet Ölünce Hakk adalet var deniyorsa orda, burada yok çünkü... Ve kıyametimin suçlusu bensem zaten yanmaya da razıyım, ama göz göre göre bişi yapmamanın suçundan ağır olmasa gerek... Off can ya tam benlik bir şiir bu, feylesofça yaz yaz bitmez..Harikaydı, harikasın... Gönül dolusu tebriklerimi bıraktım bu istisna manidarlıklarla dolu dizelerine,sen hep yaz emi :) en içten sevgimle...
tanrının gözlerini kapattıkça
tebriklerimle