(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
du ben de alayım çıktı, neme lazım buralardan teyyy oralara kalkıp gelipte, eli boş geri dönmeyek gariii:) ayyy öldüm gülmekten Aynur, var ol sen emi...sen de mutlu kal, sevgimle kal...iyi gecelerin olsun, ben de çıkayım...
söylemeye ne lüzum var aşk olsun:) hem ben de Antep'e gelince, gelsin kebaplar, gitsin baklavalar, dondurmalar:) senin ödeyeceğin hesabın yanında benimkinin lafımı olur arkadaşım:)))))
Güz Gün olur bize sunduğu güzellikleri ile girer yaşamımıza, gün olur kanlı eylülleri serper gözümüze gün olur,eşkıyaları gizler yüreğimizde , gün olur sevda türküsü olup yollara düşer.
Okuyan herkesin az da olsa üzerine çekilen kendi son/baharını görebileceği kısa ama etkili bir şiir Ki; Yaşamımızda güllerin solmadan güz sancılarımıza açacağı günler de olacaktır elbette. Amaç yaşamı örgütlemek değil mi?
Tebrik ederim sevgili şairim Çok beğendim Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla....
şiirsel öykülemeleri ben de seviyorum, yazarım bazen ama, şiir... şiir sözde anlam damıtmak değil miydi ustam? Aldım o gizli iletiyi, elbette. Selamlarım ve saygımla şiir arkadaşıma.
hadi şiir yazalım gel ya da bir masal anlat sen uzan dizlerime hatırlasam da sonunu sabah vurmam yüzüne
Bildiğiniz bir şeyi yüzüne vurmadan sonuna kadar dinlemektir bazen de özünüzdeki erdemlik... Harikaydı can bu benim aldığım sadece bu mısralarınıza bir yorumdu, tek tek irdelendiğinde daha kimbilir neleri ifşa edecektir kimbilir... Harikaydı... Serbestlerin prensesine gönül dolusu tebriklerim ve sevgimle...
ümitten
sevgiden
sıhhatten güzelden yana
tebrikler