geçmişin tüm yorgunluğunu içerim yüreğinden.. ellerim uzandıkça bir çocuğun dalgalı saçlarına, yüzünü avuçlarım ansızın gamzesinde sen.. eski plakların her dönüşünde sesin ilişir hücrelerime, heyecanımda yine sen.
deniz ve toprak kardeşliği, sokaklarda elele tutuşur kararlı bir şarkı yükselir evlerden o vakit notasında sen.. insana dair ne varsa doğar, büyür ve yürür düşüncelerim soluk soluğa düşlerinde, geçmişim sen geleceğim yine sen..
"desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır, rüzgarların en ferahlatıcısı senden esiyor"
aşk dediğimde kilometreler şöyle dursun; her istasyon ve her peron seni söyler, her şiir seni yazar. usulca sokulurum aklının ihtişamına yüreğimde sen..
çocuklar yaşar efendilerinin inadına, güneş yeniden doğar cumartesi’den rojava’ya.. babalar işsizliğin koynunda gülümser ve hayat ölümsüzlükle tanışır. hüznümde sen kavgamda yine sen..
şimdi "al ömrümü, koy ömrünün üstüne"
mavigüllerin boy verdiği, kırmızı bir çerçevede saklıyorum seni. dilimde sen ruhumda yine sen..
miNe güLtepe 09 ağustos 2013
Sesiyle şiire can veren çok değerli yoldaşım Hasan Karaşahin’e, Seçici kurula ve Değerli şiir dostlarına çok teşekkür ederim. Selam ve sevgilerimle..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırmızı Çerçeve şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırmızı Çerçeve şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürekten kutluyorum hocam, yüreğin ve kalemin daim olsun.Bu güzel dizelere, harika yorumuyla ses olan Dostum Hasan'ın da yüreğine ve sesine sağlık. Sevgi, saygı ve dostlukla.
Ömer KIYAK tarafından 8/10/2013 9:46:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
Evvel sen, ahir sen, baki sen.Gün sen, gece sen,Dağ sen ,ova sen,Gül sen,bülbül sen,Yaşayan sen,ölen sen.Aşk sen,nefret sen.Ahhh cümle halk edilenin mayası olduğunu bir de bilebilsen.Çok güzeldi Mina.Yüreğine sağlık.Eyvallah....
çocuklar yaşar efendilerinin inadına, güneş yeniden doğar cumartesi’den rojava’ya.. babalar işsizliğin koynunda gülümser ve hayat ölümsüzlükle tanışır. hüznümde sen kavgamda yine sen..
Can öğretmenim tadı damağımda kalan bir şiirdi.. Saygılar,sevgiler
Ve şiir hep vardır bu şairin sayfasında...
Saadet Ün tarafından 8/11/2013 1:46:50 AM zamanında düzenlenmiştir.