aldanış alegorisi. muamma
muammada. muhtemelen
sertçe seslenilmiş konturları koyu manzara gündüzün hayhuyuna kurban olup dilsizler sahnesi açılacak ve bir libretto yazılacaktır gök yokuşta. yağdığı yere yürürken gözlerinin altına siyah şeyler çeken çok çekmiş şeyler için : in partibus infidelium perde aralık. ortalık opera ve sakin salonda. söylentiler dolaşmaktadır sahte söylentiler. sona erince erinmeden kulise koşar biri geldiği yere geldiğine inanmaz ama çıkrıkları çevrilince perdenin üç uç sınırla. sınırlar anlatacaklarını dramatik kreşendo perde aralanmış. harta diline kadar dayanmıştır. dışarıda doyasıya bağıran çocuklar içlerinde susan çocuklar da vardır ve buhranlı biri. haykırır gözbebeğim. ateşin küfrettiği dilde susan. küheylanım benim. susma dudaklarımı çürüten çalparayı alanlarda büyüyen itirazla buluştur demiri dövdükçe incelen çekicin beynindeki yağlı isi tutuştur tutuştur. dayaktan uslanmayan sırılsıklam sokakları kin ile. kan ile. kül ile tutuştur üç uç sınırın. sanrım ilkidir bu kulistekiler susar. çünkü bu sözler dinlenince adressiz sorgulara yol açar ama huzur. ve rayiha bizi rahman ve rahim olana zorlar forumlar. buluşmalar. ve pampalar balistik bir kuşkudan daha kolaydırlar bu üç uç sınırdan. sanırım ikincisidir ikindide restoranlar. daha tenhadırlar veznedarlar. ve ahırda at koşturan sarışın mebuslar hazırlığı bol bir geçmişten geçip bugünümüze varırlar yas dolu bakraçları kafamıza dikip dümen tutarız karada karalar bağlayıp. sanırım bu üç uç sınırın. sonuncusudur ferah kokusu. festival renkleri ve altın paraşütüyle sahneye inen inanmazlık. alkış kıyamet karşılanır sonra müstakbel ayrılığın kollarında suskun sükse. sahneye girer sahnede aklın takları. koltuklarda yemin etmeye hazır kalabalık. tıka basa sansasyon. ve nadiren cazibe vardır manzarada muamma muammada şiir. buraya kadardır acta est fabula nokta 2372bin13İst. |