(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKSULLUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKSULLUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En çok muzdarip oldugum bir konuyu Şiire taşımışsınız. Böyle bir hengâmenin içinde kime güvenebiliriz ki? Tabi ki, bizleri Yaratandan baskasına güvenilmeyeceği aşikardır. Yaradan yardımcımız olsun. Kalemine ve yüreğine saglık. Selam ve dua. Saygılarımla ustam.
ALTUNEL tarafından 8/19/2013 1:30:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
zaman kalleş gider sonuna insan kalleş bilmez nedir sonu diye bencillik diz boyu yok eder özü sözü yoksa kimse /ver selamı aynada cemaline ne acıtır ne incitir közünü..ema
nacizane ...hece dışı yazımları irdelediğinizi gördüm..ama ben selamı severim ustam gönül hiçlik noktasında olduğundan eyvallah.selamla şiiriniz muhteşemdi...ema
Dost bildiklerin tarafından aranıp-sorulmak kadar huzur veren bir duygu yok gibi..
Bir dörtlükte ben de aynı duyguları dillendirmiştim.
DOST SELÂMI
Dostlarımı dost bildim dost diye de bellendim Dostların meclisinde gece gündüz dillendim Dosta bir dert gelince dostla birlik dellendim Dost selâmı almadım … bilin; o gün küllendim.
muhacir bozkurt Mustafa KÜTÜKCÜ 06.06.2013 – DENİZLİ.
hatırı sormayan dost bildiklerine de inceden inceye sitem düşmüş vaziyet-i hal incilerinde...
sayıp sormayanlara ne sitem ederim, ne de kelâm; direkt silerim ben usta :) tabii ki adamına göre; bir çıppıda silinecekler var, silinmeyecekler var. malumunuz hatasız kul daha yaratılmış değil :)
o azrailden ben de dertliyim bilesin... zalimlerin üzerine üzerine yürüyesin azrail ! bırak biz yoksulları ...
kalemiyle dertleşme bu olsa gerek...
yoksul'a da selam bu arada...
teşekkürler mehmet ziya hocam...
hürmetle...
==================================================== e d i b / a h m e t
e d i b / a h m e t tarafından 8/18/2013 10:22:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Üstadım yorum yapmaya çekiniyorum, benim ne haddime diyeceğim geliyor ama herşeyiyle mükemmel bir şiir okudum. Yürekten kutluyorum sizi, Tebriklerimle. Sevgi ve saygılar.
Üstadım inceden inceye sitem dolu güzel mesajlar içeren bir şiir. Sitemlerinizde haklısınız. Artık o eski dostluklardan eser kalmadı. Herşey maddeleşti insanlar vefasızlaştı. Bu kadar vefasız insanlar arasından gerçek dostları bulabilirsek ne mutlu bizlere. Gönlünüz şen, kaleminiz daim olsun. Allaha emanet olunuz.
HATIRIMI ŞİİRLERLE SOR DEMİŞ Ziya dostta sormuş. Kırmadan dökmeden hayata biraz da sitem ederek. Ya hiç soran olmasaydı diye de düşünmeden edemedim : ŞERLERİN ŞERİ EHVENİŞERDİR değil mi :? :)
Kalemine ve yüreğine sağlık..