Aynı cümleyle başlayabilirsin konuşmaya, aynı kereler seni incitmiştir ama bilirsin ki pek uzun sürmez. Ortak bir hesap değildir bu. Yemiştir birileri, birileri tüketmiştir Babil’i ve sen gittiğinde hesabı sana ödetirler.
Sonra mutludur herkes, her şey. Tirajı yüksek saadetler nedense yaşanmış ve bitmiştir. Canlı müzikler, saz ekibi ve şişeler. Pek kandırıldığını unutan insan bilmem. Aldanan bilirim ama bir başkası tarafından kazıklanmışsa o insan kininin yok olduğunu duymadım şimdiye kadar Belki sen affetmişsindir, belki de önemsiz saymışsındır.
Sonra nasıl olsa her şeyi unutuyoruz. Ölünce hatırlayacağız. Ruh olmayı, bu ruhu yaratmanın imkansız olduğunu fark edeceğiz. Mesajlar bitecek; tüm bayramlar, kandiller, özel günler yok olmak için sıraya girmiş olacak.
Yüzdeye vurulduğunu göreceksin, insanların hiç de başka biri için lüks olmasını düşünemeyeceği insanlığı denen mefhumu. Farz edeceksin ki etkili kılınmış bir oyundur bu. Ne kutsallar ayaklar altında çiğnenmiştir. Kanları çok pahalı insanlara beddua edip durursun.
Birkaç gün sonra normal hissedeceksin. Fallusu var eden dizinin sıkıcı gammazlıklarında, terk edeceksin çocuklarını, çocuklarının hürriyetlerini ve binlerce resimden biri olan günceleri.,
Bir savaşa denk geleceksin Seni sevenleri terk etmek hoşuna gidecek Zehirli bal diyeceksin, bahane bulacaksın Belki aldanmayacaksın ama aldatacaksın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
işgal altında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
işgal altında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.