Renksiz bir akşamdan sonra esti rüzgarlar Soğuktu/donuk
Yokluğun neden bu kadar boşluk, sükut Bilmiyorum
Yarım kaldı sözcükler, harfler dilsiz Konuşamıyorum..
Ve gözbebeklerimi kundakladım sevgili Ardında bıraktığın puslu yalnızlığa Dilim kilit Islağı saçlarının, kokusu ve biraz rüzgar Yalınayak yürüdüğümüz hikayenin kenarında şimdi İlmek ilmek çözdüğün, Sana kördüğümlenen yüreğim..
Uzan hadi Ya da uzat bu hikayeyi..
Bitmesin, her çekişte eriyen sigara misali Ve tükenmesin nesli İçimde biriken çocukluğum huysuz Kendime kaçışlarım/çalışlarım kendimden Ardı arkası koca uçurum bir sevdanın Ne kadar büyük olabilir ki adımları?
Tüm imgelerin bir anlamı var artık Çoğalan soru ve cevapların..
Ki perdelerim yok şimdi tenime yapışan Sümbül kokusuyla karıştı avuçlarım Terlemiş biraz, biraz da yaslı Paslı bıçak girmişcesine göğüs boşluklarım Ve beyaz da değil üstelik parmak uçlarım Kirli, soğuk Ve yetim kaldı canına dokunuşlarım..
Kapattığın ışıkların ardından ‘’Zifiri’’ kaldı adı aşkların Söyler misin sevgili; Rüyalarımın gerçek olması imkansız mı Ya da bir dilek için bir yıldız mı kalmalı?
Saymadım adını/dudağını Kelimelerin ki ant içerdi dökülürken Ve soramadım giderken Aklında yazanı/aklına kazıdığını..
Uzattığın ellerine baktın mı hiç? Ne çok uzun, hırçın tırnakların Yırtarcasına ölümcül bir sevdayı ortasından Hatırla lütfen Yavru ağzı rengi miydi sende kalışlarım?
Uzan Tırnaklarına rağmen Hadi Ya da Uzat bu hikayeyi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
uzan hadi.. ya da uzat bu hikayeyi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
uzan hadi.. ya da uzat bu hikayeyi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz bitersek Bitebilir her şey sevgili Solabilir çiçekler sırayla Durabilir yağmur dört mevsim boyunca Üzerimizde Ülkemiz üstünde
II.
Bitmesin sen Ve ben
Biz bitirsek Biz gözlerimizden vaz geçersek Her birimiz ayrı bir yere gidersek Öksüz kalır aşk Aşk sözcükleri donabilir Daha bir şiir içinde nefes almadan Ve an an sonlanabilir ay çiçekleri Güneşe gülümseyen gülüşleri
III.
Bitmesin sen ve ben
Biz bitirsek Biz ayrılırsak Kadeh kadeh Şarkılar haklı çıkacak Ve bir daha yan yana gelmek için Bir fırsatımız Bir zamanımız olmayabilir sevgili Tekrar konuşmak için Kalpten kalbe
Mehmet Selim ÇİÇEK 27 Temmuz 2013, 11:45, Mardin
meselci tarafından 7/27/2013 11:48:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
''Kapattığın ışıkların ardından ‘’Zifiri’’ kaldı adı aşkların Söyler misin sevgili; Rüyalarımın gerçek olması imkansız mı Ya da bir dilek için bir yıldız mı kalmalı?'''
Çok güzel bir şiir ve hayır şair bir dilek için bir yıldız kaymamalı, aşk sürmeli ve düşlerde,nasılsa hayat sonlanacak çok da uzak olmayan br zamanda en azından aşka sahip çıkmalı sadece yürekte kalsa bile, yürek bağı daim olmalı. Aşk yaşamalı, her evrende.
eşliğiniz için çok teşekkür ederim şaire düşüncelerinize katılıyorum hayat kısa ömür az göz açıp kapamak kadar.. umarım hakettiğimiz aşklar razı olduklarımız olur ve öyle yaşarız. sevgilerimle.
Akış nefis...