Hastalıklı bir geçmişin koynunda Uyandım bu sabah Gözlerim kapalı biraz Gözlerim yarım yamalak..
Bölük pörçük bir aşk ardından Kollarım terli Omuzlarıma kadar Bitik plaklar mızmızlığında benliğim Islak, ıssız, korkak..
Dolu sokakların boş sesleri odamda Kilit oluveriyor aklım Sersem bir hasretin gölgesine Ve yanık kokuyor gerdanım Sevimsiz sonların büyük heybetiyle Kaçıyor uykularım ve uyanışlar..
Aynalar bir başka şimdi Bir başka sarıyor saçlarımı rüzgar Kokmuyor deniz yosunları Şanslı değil balıkçılar Gülmüyor gökyüzü Ki ısınmıyor kaldırımlar..
Ve ellerinin yakıcı tuzu Gelmiyor aklıma uzun zaman Sızlamıyor sol yanım Ve köşe başı karşılaşmalar Heyecan vermiyor eskisi kadar Şakalaşmalar/şarkılaşmalar Ve hatta Kaçışmalar bile bir şiir aralığında Atışmalar..
Sevilmiyor bir daha ‘’eksik kalan’’lar Kurumuş bir göl dolmuyor tekrar mesela Ve solmuş çiçeklerim Bir soluk daha alamıyorlar hayattan..
---
Ya işte böyle Sevgili sandığım adam; Dönülmüyor lakin Gidilen uzun yollardan..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..eksik kalan.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..eksik kalan.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her dönemin şairi, her defasında farklı bir keyifle okuduğum bu şaireden yine güzelliğin farklı rengini gösteren bir şiir. farklı olunca insan kalemide benzersiz olabiliyor. tebrik ederim. yine dolu ve derinliğiyle insanı alıp götüren bir ırmak gibiydi bu şiir. yine renk renk saçılan gökkuşağı yine ışığını verip aytınlatan bir güneşti. sevgiler..
Ve bazen gelisiguzel bir sarsıntıdan sonra enkazlar altında kalır kelimeler iç dünyanda, yıkılan birsey olmasada kalmasanda taslar altında, sag kaldığını sandığın derin nefeslerin son bulmuştur aslında..
bu hikayeyi okuyunca bir aşktan başka bir aşka, bir şehirden başka bir şehre göç ettim..
ve her hikaye aslında insanın içinde gömülen bir aynıdır.. bu aynaya baktıkça kendimizi görürüz. şiiriniz bu anlamda derinliği olan bir hikayeydi sanki.. hem hoşuma gitti,hem de bir iki yerde kopukluk vardı gibime geliyor.
nedendir bilmiyorum ama bütünlüğü seviyorum..)) olmalı her şey bütün.eksik kalırsa bir parça şiir ağlar...ağlar...feryadı dağları deler..)))
Seninleyken Eksik Bir nebze değil Tam Tam tamına mutlu olmak İliklerime kadar heyecanlanmak istiyorum
İstiyorum ki Adını duyduğumda dağılsın dünyam Enlemlerim boylamlarımla Gecem gündüzümle Durgunluğum coşkun halimle yer değiştirsin Takas yapsın ben sen'ler Biz hatırına
II.
Seninleyken aramız Dumura Geriye Durmaya uğramasın istiyorum
Ve istiyorum ki El ele Yan yana devam etsin Söylediklerimiz Ve söylüyor olacaklarımız Aşkımızın sevgi şerefi için
şiire ara verdiğin zaman şiirin demlenmekten daha çok körelmesin meselci yani şöyle düşün; ilk yazdığın şiir ile son yazdığını kıyasla hatalarını acemiliğini kendin gör ama yaza yaza gelişir kalem uzak kalarak değil ben şahsen katılmıyorum bu fikrine.
Seviyorum bu kalemin imge seçimlerini. Hem kulağa, hem akla, hem içe hitabı seslenişi var. Sevgili sandığım adam imgesini naçizane cımbızlıyorum yalnız özellikle. Aslında sıradan bir kaç kelimenin yanyanalığı. Sevgili, sandığım, adam. Pek çok kez kullandığımız bir cümle hatta.
Fakat yazıdaki konumu, geliş sıralamasındaki yeri veya benim ruh halim bu imgeyi kutlu yapıyor. Yine gevezelik. Hüküm giydirecekler bana bu işten. Yazı üzerine konuşmak olacak kusurum. Tebrikle.
Sevindim bu defa hatanın bende olmadığına. Yoruldunuz o kadar. Eksik olmayınız. Yine de kalemini de tutmalı çenesi gibi insan. Küpe oldu bu yanlış anlaşılma kulaklarıma.
çok özür diliyorum yorumunuzun başındaki 'seviyorum' kelimesini 'sevmiyorum' diye okursam böyle çorba yaparım anlatılmak isteneni. kusura bakmayın sadece bir kelimenin olumlu halini olumsuz okuyunca tüm cümleye yaymışım onu:(
benden kaynaklı olabilir türkçenin derinini sizler kadar bilmiyorum çünkü yanlış anlamışsam da affola :) çok teşekkür ederim sevgili fırat napalım olduğu kadar :) sevgilerimle,eksik olma
Belki de sahiden susmalıyım. Yazmayı da öteleyip yalnızca okumalıyım. Düzeltilecek bir yan var demedim zira. Yanlış anlattım yine meramımı ben. Cımbızla çektim, kendim için aldım dedim. Yani hoşnutluk duydum. İyi oldu bu aslında. Teşekkürler.
estafurullah aksine eleştirilere açık olmalı şiir ve sahibi siz olsaydınız ne yazardınız biraz farklı? hemen değerli fikrinizle düzeltme yapmayı istiyorum:)
farklı olunca insan kalemide benzersiz olabiliyor.
tebrik ederim.
yine dolu ve derinliğiyle insanı alıp götüren bir ırmak gibiydi bu şiir.
yine renk renk saçılan gökkuşağı
yine ışığını verip aytınlatan bir güneşti.
sevgiler..