(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
eyvallah şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eyvallah şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne mutlu eyvallah diyebilenlere! ya diyemeyenlere? ne demeli ,yada ne dememeli gidemeyenlere... aşkın ne demek olduğunu bilemeyenlere! eyvallah denir o zaman sevemeyenlere.... şimdi uydurdum bu dizeleri :) demem o ki ;ilham perisi ne gökte ne yerde, okuduğum dizelerde saklıymış en derinde zihinlerde..
eğer sevemeyenler olmasaydı nasıl yazardık bunca elem dolu satırları? aslında sevemeyenlere peşin hüküm vermek fazlaca... çünkü kendini sevdiremeyenler de vardır kanımca!
Yazı tamam da, ben asıl herkeste nasıl böyle dehlizler bulunduğunu farkettim. Hepimizin gidenlerine dair iki çift lafı var galiba, bitmek bilmeyen.
Bir örneğim vardır benim buna dahil. Hani son söz deriz, son kez deriz, kavga ederken bile dur şu tokat ta yerini bulsun, sonra elimi kaldırırsam bilmem ne olayım deriz. Fakat hiç bitmez o son söz, son kez, son tokat hiç atılamaz ve elimiz hep havada kalır. En azından bunu bilmek gerek sanırım. İç yangımızı söndürmeye yetmez hiçbir nihayet. Zaman ddesek klasik tabirdir. Kendiliğinden demeliyiz belki. Hani son düz yazı çalışmanızda diyorsunuz ya bir şey olur ve bazan her şeye değer diye, işte buna benziyor söylemek istediğim.
Yazıya gelince: Doğruyu söylemek gerekirse doymadım. Hele o son düz yazı çalışmanıza baktıktan sonra hiç doymadım. Keşke önce bu yazınıza baksaymışım. Kusura bakmayın. Umarım haddimi aşmamışımdır. Eyvallah...
Ooooo siz buralar? Ben sanıyorum bir asır kadar önce söylemiştim bunları. Neyse olsun önemi yok.
Sevdiğim kalemlerden dökülen kelimelere bakıyorum da, hoş insanın sevdiği yazı dostlarının bulunması. Kavgada arka, silahta mermi, tasta çorba gibi iyi geliyor bu çokluk bazan ve ne kadar çoğalırsa diyorsunuz kelimeler, o kadar azalır kötülük. Kelimelerden kötülük yapabilmeyi bilmeyenlerden olduğumuza göre, eyvallah...
ne demeli ,yada ne dememeli gidemeyenlere...
aşkın ne demek olduğunu bilemeyenlere!
eyvallah denir o zaman sevemeyenlere.... şimdi uydurdum bu dizeleri :) demem o ki ;ilham perisi ne gökte ne yerde, okuduğum dizelerde saklıymış en derinde zihinlerde..