(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şizofren şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şizofren şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne yalan söyliyim, şizo hayranı biri olarak şiirin başlığına geldim ama iyi ki de gelmişim.. şimdi feridun dinlemeye gidiyorum, düşler sokağından geçerek...
yok beni bunlar değil, daha çok özgün tarz müzikler depresyona sokuyo..hem de direk..onun için pek dinleyemiyorum onları..ahmet kaya, mazlum çimen, onur akın, nurettin rençber gibi...
lahmacun heeee,,ye kuzum ye afiyet olsun,,ben en azından öküz ciğeri yedim eminim,,seninkinde son kullanma tarihi gelip emekliye ayrılmış eşek eti olabilir bi ihtimal unutma,, :)
Şizofrenler belki de hayatı en tiye alanlardır ve çok zekidirler...Kendi hayal dünyalarında nasıl mutludur onlar.Nereden biliyorsunuz derseniz o da bana kalsın şair:( Şiire gelince ne şiir biter ne şair ...Şiir yazmak bağımlılıktır asla vazgeçilmez...Şiir şizofren sancılar kuşansa da muhteşemdi.Tebrikler.. Çok sevgiler...
"kemiklerimin ucuna
düğüm atıyor kangren ağrılarım" çok güçlü, akla saldırı var