Hüzünlü bakışlara haraç alacaklar, Bir daha yaşamak kalmayacak geride, Hep birlikte iteceğiz yüksekliği inilecek tozlara yüz sürüp yine de, tarihi dönüşüm olacak koca evrende. Son kez çekeceğim kötülerimi iyilerden azaldığımı bildiğim yer olacak gözlerin kendimden azalmaya cesaret bulacaksın öfkesine sakladığın geçmişe.
Ne çok doğru, çoğu yanlıştan dönüşecek katlanılması güç tenlerimize sinen saadet bölüşücü kuşlar dokunacak ağızlarıyla biraz su, biraz da kuru ekmek lisanıyla, kement vurulması güç piramidin göğsünden inecek uçurum başlayacak her bir yerinden.
Kazanılmış her ne varsa toz olup dağılacak senden bana kalan, ben yaşarsam bir toz olacaksın benden sana kalan, sen yaşarsan bir toz olacağım kayıp geçmişin hiçliğe sürmeli geleceğinde yüreğimde tuzlanıp kalacak adının burçları yanıp, sonra da sönmüş olarak kalacak orman bir başkası hiç beceremezdi bunu diyeceğiz aşktan başka böyle yakan bir de iman kaçıran ısrarlı bir yol bırakacak içimizde, içinde hiç dağılmayacağını bildiğin sıkıntı dünle konuşacak hep, geceyle konuşamayacağım.
Kimseye kalmayacak, yek ölümlerin günbatımlarına silinecek ne kadar tablo varsa, ölünecek varlık. Ben çatlamış gravür kalıntısında aşınacağım göçüp giden zaman ardınca kıskanan da, yapayalnız güneşin umursamaz bakışlarında az bir kitap bırakmış geride yazar gibi hiçliği taşıyan gemilerden dünyaya batacağım.
Böylece toz kalacak ya da bir kağıt, en fazla bir can sevgiyi bir kuş taşıyacak küçücük yüreğiyle uzaklara seni öpemeden vurulup, akacak kanı insanlar arasından.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuşkonmaz Pencereler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuşkonmaz Pencereler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.