Sizin derdiniz İslâm değil, vallahi İslâm’ı eritmek, Yaptığınız tek şey var; Kutsal Dini istismar etmek, İmamda kimmiş, Papazın, Hahamın peşinden gitmek, --------- Sizler var ya sizler, insan değil koyunsunuz, --------- Bu millete oynanan, en büyük oyunsunuz…
Hep beraber yürüdünüz, mazlumu, dövenler ile, Müslümanın sokağında, salyangozu övenler ile, Kiliselerde mumlar yaktınız, İslâm’a, sövenler ile, --------- Sizler var ya sizler, insan değil koyunsunuz, --------- Bu millete oynanan, en büyük oyunsunuz…
Riyakârsınız, ağzınızdan çıkan, sözünüz başka, Riya ile varıp secdeye, sanıyorsunuz geldik aşka, Her şeyi gösteriş için yapıyorsunuz, oldunuz laçka, --------- Sizler var ya sizler, insan değil koyunsunuz, --------- Bu millete oynanan, en büyük oyunsunuz…
Kıvırmayın, Allah ile aldatıyorsunuz, özünüz riya, Bin bir yalan dillerle söylediğiniz, sözünüz riya, Yedikçe yediniz, doymak bilmeyen gözünüz riya, --------- Sizler var ya sizler, insan değil koyunsunuz, --------- Bu millete oynanan, en büyük oyunsunuz…
Az’la yetinmeyi öğrenemediniz, istediniz çok’u, Her şeyiniz vardı maaşAllah, hiç bilmediniz yok’u, Garibanın yanında olmadınız, desteklediniz tok’u, --------- Sizler var ya sizler, insan değil koyunsunuz, --------- Bu millete oynanan, en büyük oyunsunuz…
Elinizi sıcak sudan çıkarıp, soğuk suya sokmadan, Yakmaya çalışma birini, önce kendini yakmadan, Kolay mı Müslümanlık? muhtaç olana bakmadan, --------- Sizler var ya sizler, insan değil koyunsunuz, --------- Bu millete oynanan, en büyük oyunsunuz…
İnandığınız bir olayda, her yolu mübah gördünüz, Bu mübah gördüğünüz yolda, nice pislik ördünüz, Peki ey samimiyim diyenler, o kadar mı kördünüz, --------- Sizler var ya sizler, insan değil koyunsunuz, --------- Bu millete oynanan, en büyük oyunsunuz…
Bilseniz, bataklığa düştünüz, çırpındıkça battınız, Din ile imanınız para olduğu için, davanızı sattınız, Bir o kalmıştı onu da yapıp, Kutsal Din’e su kattınız, --------- Sizler var ya sizler, insan değil koyunsunuz, --------- Bu millete oynanan, en büyük oyunsunuz…
Farsak-Oğlu; koyun dediysek onun bile zarifi var, Anlayan adama bu durumun, en kolay tarifi var, Anlamayana anlatacak, bu milletin Ozan Arif’i var, --------- Sizler var ya sizler, insan değil koyunsunuz, --------- Bu millete oynanan, en büyük oyunsunuz…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZÜM MECLİSTEN İÇERİ !!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZÜM MECLİSTEN İÇERİ !!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DEGERLI GARDASIM YUDE YUZ KATILIYORUM VE HER KELIMESININ ALTINA IMZAMI ATIYORUM ALLAHINA GURBAN ADANALIM ADANALIYIK ALLAH'IN ADAMIYIK YUREGINE GURBANNNNNNNNNNN NIHAT YURT KANADA SELAMLARIM SAMNADA
çok anlamlı dizeler vardı ve anlayan her insan için manidardı.. inşallah selamet gelir ve aydınlık tıpkı yıldızlar gibi üşüşür güzel ülkemin her diyarına...
Çok güzeldi.
Aramıza hoşgeldiniz diyerek kutluyorum arkadaşımı.