(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VERESİYE KÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VERESİYE KÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostlukarın menfaat denen pamuk ipliğine bağlı olduğu şu zamanın fotoğrafını gayet net bir şekilde çeken Ziya Bey Kardeşimi tebrik ediyorum. Selam ve saygılarımla.
Yıllarca yaşadık körü körüne; Meğer dünya, altın çağında imiş. Demek ki; rastladık nankör birine; Asıl sevda; masal dağında imiş.
Hayatı tükettik, boş sıralarda; Gittikçe azıyor, iç yaralar da; Boşuna aradık, maveralarda; Huzur; dünyalığın ağında imiş.
Deli gibi her gün arşa seslendik; Kârı veresiye, yerde üstlendik; İlim diye diye yanlış beslendik; Tokluk, şişkin göbek yağında imiş.
Çalıştık çırpındık, helâl mal diye; Yandık ateşlerde, kuru dal diye; Görenler diyor ki; bu ne hâl diye; Meğer dostluk; çıkar bağında imiş.
18haziran2013
Tarih boyu dostluk hep çıkar bağında oldu hocam böylede gidecek galiba Usta kalemi engin yüreği ; Ayakta alkışlıyorum yüreğine kalemine sağlık __________________Saygılar
KUTLARIM HOCAM