Cinsel Kültür 16-Tahsisat
eveli garının biri tabağa varmış da
geldiğimde kokudan illallahıdınız ben yüdüm temişledim de bak hinci billur gibi oldunuz demiş de gaynatası da “gözel gelinim gayınnanda geldiğinde öyle dediydi.. demek ki o koku hep b(v)ar emme sizin burnunuz alışdı kokumuza bak gör senin gelinin de deycek aynısını” demiş o hesap burnunu kokuya, gulağını sese alışdırcan.. kii onnar da seni evlat deye tez bassınnar bağırlarına mılığını eğer, sözünü dinnemez, bi dediğini iki edersen gızar, söylenir, küser seni taha başdan se(v)mezse sonura ıra(ha)t edemezsin sen de a(ğ)zınnan guş dutsan var ya yaranamazsın gayınnaya dikiş dutmadı mıydı dutmaz geder gaa sonuna gada(r) heş eyi olmaz dikiş dutmaz, gayınnan da çekip getcek deği(l) ya sana yol görünü, eni-sonu, çocuğ oyunca(ğı) deği(l) bu lami-cimi yog bunun a(ğ)zını dutcan gıç üsdü oturcan ya bu deveyi gütceen ya bu deveyi gütcen” neyye.. ordan sonura başga varcaan yer taha kötü olur da ondan adamlar garıyı yeniler tezesini datlısını alır emme garı gısmı taha fakir taha yaşlısına varır.. ona göre demedi deme” “-gayınnayın canı börek mi istedi zabah ezeni “tamam ana” de bastan savma as bişirme uyuşuk savsak iş işleme hemi atik, hemi pretik ol, hemi de göp-gözel yap işini dedigim gibi; vardığın evi var beğenmezsen beğenme emme sakın burun gıvırma, imi ğözelim imi ğadınım “- öyle deme he mi bi(r) de golay mı gadına dokkuz ay garnında davşımış binbir za(h)matinen doğurmuş ne zorluklarınan böyütmüş o(ğ)lunu sana verivicek mi “-meeh!” deyye üsdelik, kendi eliyine alımın arabadan gaba(ğı) … nerde o yoğurdun bolluğu gözünden ırmadığı o(ğ)lunu alı da gaçıvırımın bi.. daldan muşmula alı ğibi “anam” deyip batı(r)kana hindi bi de “garım” de(ye)ceği biri geliyo eve ona da golay deği(l) valla doğruya doğru do(ğ)ruyu ahret de mi gonuşcaz aba! meselenin candamarı bu tabi bekere garı boşamak golay geli ikiğün sonura doğur bakalım da tanı bi.. nassı oluyoru golaymıymış el gızı, el o(ğ)lu alıp gedip varıyoru cibilliyetsizin teki tohumuna para saymış gibi..” “neyise lafın birini gor ötekine geçerin deyip goycam bu.. ne deyeyin.. sakın ola gayınnanınan kötü olma sana kötü davransa bile ellere duyurma ser ver sır verme elalem “gelin kimbili neler çekiyo” demez “-bak bak gayınnasını çekişdiriyo” derler.. çesme başında, gonu gonşuda… nerde olursan ol gayınnan nasıl deyene "eyi, bek eyi" de “eyi davranıyo, “gayınnam deği(l) anam de..” başka türlü desen eline ne geşcek o gatır olu(r) sen eşek kim ne derse desen “beni gızlarından üsdün elüsdünde dutar” de Allah ırazı olsun” de başga bişiy deme imi yavrım imi gadınımm “neyye” dersen; herkes senden alır lafı, “yanına beş ta(h)a gatar guyru(ğu)na da bi çan dakar” yalan yanlış varı(r) hora(ya) geder olmadık yerlerde, olmadık gişilere deyi deyviriler, milletin a(ğ)zı torbanda, büze mi bilcen sen isdedi(ğ)in gadak "ben ö(y)le demedim" de ok yaydan gurşun tüfegden çıkdı bi kere olan bişiy olmamış gibi denen biiy denmemiş gibi olu(r) mu gari sen ne dersen de kimseyi inandıramazsın, “bin kere düşün bi kere sö(y)le” boğaz dokuz boğumumuş, dil bi tene neye biliyon mu, bi(r)şi(ey) d(iy)ecende; “dokuz kere düşüncemiş(s)in de öyle de(ye)cemişsin deceni” deye” RESİM ben 25 yıldır Denizlideyim.. Bir Rahmetli Recep Yzıcıoğlunun Cenazesi (ki gelmeyeceği biliniyordu) nde bir de dün sözde 4 ağaç kesildi diye, siyasi bir komplo vs dediler ya hiç bir siyasete dahil olmayan ve özellikle GENÇLER dinamik bir şekilde meydanları doldurdular.. şahsen tanıdık 4 kişi gördüm.. DURacaksın arkadaş.. sonrası zulüm olur.. barış bozulur.. insan ya senden olur.. ya karşında.. birilerine vereceklerin yetmez şımarttın.. birileri zaten haram lokma istemez sen bilin gaa not: internete yasak gelmiş.. yayınlayamadım.. aynı yasak Reyhanlı için de kondu da 30 yıldır şehit haberlerine neden konmadı da insanım pusturuldu. haberlerden korkar.. terörden yılar oldular sağlıcakla kalın.. bu dünya kimseye kalmaz |