Tutsağı olduğum gözlerinin serzenişinde yıkma beni düğüm düğüm oldu sensizlik boğazımda attığın her ilmekte kefensiz ömür biçme ömrüme.
Hayat dediğin ömür biçtiğin nedir sevgili hepsi gülüşünde gizli değilmiydi Avuç içi kadardı mutluluk ellerin ellerimde sırra kadem bastı duygularım şimdilerde ne gözlerini nede ellerini bulamıyorum.
Geceye karıştı hayallerim katran karası yarınlar doğuruyor güneş göz yaşlarım tek tek sildi yüreğime çizdiğim yıldızları yokluğun ölüm saçıyor mahzenimin duvarlarında üşüyorum sar beni yitirdiğim yıllarım sancıyor.
Hasret rüzgarları kol geziyor yüreğimin çöllerinde nice kervanlar geldi geçti dolduramadı yokluğunu Gözyaşlarım yağmur olup yağdı yüreğimin yangın yerine yinede sönmedi söndüremedi azap olan geceleri!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kefensiz ömür biçme ömrüme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kefensiz ömür biçme ömrüme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevilirse sevdiğinle olursun Sen güzelsin,ey fani,taştan bir rüya gibi Bir aşk ilham etmek için yapılmıştır şaire Tahta kurursun gökte,anlaşılmamış bir sfenks gibi Birleştirirsin kardan bir yüreği kuğu beyazlığıyla
Petekten damlayan bal gibi tat aldım şiirden,kutlarım sevgi ve selamlarımla...
Geceye karıştı hayallerim katran karası yarınlar doğuruyor güneş göz yaşlarım tek tek sildi yüreğime çizdiğim yıldızları yokluğun ölüm saçıyor mahzenimin duvarlarında üşüyorum sar beni yitirdiğim yıllarım sancıyor.
Geceye karıştı hayallerim katran karası yarınlar doğuruyor güneş göz yaşlarım tek tek sildi yüreğime çizdiğim yıldızları yokluğun ölüm saçıyor mahzenimin duvarlarında üşüyorum sar beni yitirdiğim yıllarım sancıyor.
Hasret rüzgarları kol geziyor yüreğimin çöllerinde nice kervanlar geldi geçti dolduramadı yokluğunu Gözyaşlarım yağmur olup yağdı yüreğimin yangın yerine yinede sönmedi söndüremedi azap olan geceleri!..
Zeynep Yağmur Yıldız
Yüreğine kalemine sağlık üstadım çok güzel dizeler okudum Yürek sesin hiç susmasın Saygılar
Sevgili Nazo ben sende biraz eni buldum biliyormusun . Duygu yoğunluğunu ve onları duru bir su gibi akıcı ifaden de Adın ve soy adın desen meftunu olduğum iki doga olayı. Kutluyorum bu güzel yüzün sahinini.