Okuduğunuz şiir 12.7.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
~♥~
Hasret
bu gün aylardan yine sen buram buram hasret yağıyor hani yalnızlığıma bir çay birde sigaram ikiside yok aslında bende çok sevmem çayı hele sigarayı ama bir demlerim sana olan hasreti yüreğimden kan kırmızı yakarım hasreti çekerim dumanını ciğerlerime öyle bir tiryakin olurum ki.
kahvenin kırk yıl hatrı varmış kırk yıl nedirki ben ömrüne feda ederim gözlerimi buğusunda eritirim kendimi cemre düşmüş suya taprağa gibi yeşertirim eftalya kokulu düşlerini.
çok bilmem sevmem aşklı meşkli sözleri yüreğimden kopar isminin her harfi şairler yazarken şiir gazeli ben sensizliğimde bulurum seni.
yunus gibi sevdim mevlanada gördüm aşkın tarifini kaderimden gönlüme düşürdü rabbim seni secdede eğiktir boynum, gözlerim hüzün seli yüreğim hep sana kıble döndürme geri!.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hasret şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hasret şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok bilmem sevmem aşklı meşkli sözleri yüreğimden kopar isminin her harfi şairler yazarken şiir gazeli ben sensizliğimde bulurum seni.
Her yürek duygularını farklı yansıtır kimi süslü sözcüklerle,kimiside kalbinin sesini gözlerine yükleyip bakışları ile konuşur benim için de işte o konuşan gözleri sözleri makbuldür çünkü gözler yalan söylemez.tebrik ediyorum yürek sesinizi başarılarınız bitimsiz olsun sevgiyle kalın.
Yüreğin hasrete batan yanının sızısı. Tek kelime ile harika. Tebriklerimle şaire. Şiirin yayın tarihi eski ama bende karşılığı yeni ve çokça. Saygı ve selamlarımla...
yunus gibi sevdim mevlanada gördüm aşkın tarifini kaderimden gönlüme düşürdü rabbim seni secdede eğiktir boynum, gözlerim hüzün seli yüreğim hep sana kıble döndürme geri!.
Yüreğinize sağlık Zeynep hocam güzel bir şiir Saygılarımla......
hani yalnızlığıma bir çay birde sigaram ikiside yok aslında bende çok sevmem çayı hele sigarayı ama bir demlerim sana olan hasreti yüreğimden kan kırmızı yakarım hasreti çekerim dumanını ciğerlerime öyle bir tiryakin olurum ki.
Şiiriniz size benziyor desem en büyük iltifattır,çok güzeldi.
“çok sevmem çayı hele sigarayı ama bir demlerim sana olan hasreti yüreğimden kan kırmızı yakarım hasreti çekerim dumanını ciğerlerime öyle bir tiryakin olurum ki…”
Şiirdi !... Yok, Bu az gelirdi; Şiir gibi şiirdi !... İyi ki, Şiir gibi şiirdi ! Yani, Muhteşem bir şiirdi !... Tam zamanın da yetişmişti, Lakin oksijenimiz bitmişti ?...
“Bugün aylardan yine sen…” Derken, Söylemeliyim aklıma gelmişken, BENCE BUGÜN “ŞİİR” GÜNLERDEN ?!... Unutmayın ki hem, Bir de “UĞUR BÖCEĞİ” çıktı içinden Haklımıymışım söyleyin lütfen ? Bahsetmekle OKSİJEN’den !!!...
bu gün aylardan yine sen buram buram hasret yağıyor hani yalnızlığıma bir çay birde sigaram ikiside yok aslında bende çok sevmem çayı hele sigarayı ama bir demlerim sana olan hasreti yüreğimden kan kırmızı yakarım hasreti çekerim dumanını ciğerlerime öyle bir tiryakin olurum k
yunus gibi sevdim mevlanada gördüm aşkın tarifini kaderimden gönlüme düşürdü rabbim seni secdede eğiktir boynum, gözlerim hüzün seli yüreğim hep sana kıble döndürme geri!.
illede final dedim ben yine
akıcılıgını hiç kaybetmeyen son derece güzel bir şiir tam benlik bir finaldi .
kutlarım Zeynep hanım ilhamını bol olsun hürmetler.
yüregine saglık ..güzel dizelerdi sevgi ile kal ( yanlız bu dizelerin seslendirmek gerekli diye düşünüyorum ) bu şekilde hep yarım kalmalarına izin vermeseniz ..denemek gerekli ve harika olucagına eminim saygılarımla ..benimki sadece bir öneri ne olur kusura bakmayın
yunus gibi sevdim mevlanada gördüm aşkın tarifini kaderimden gönlüme düşürdü rabbim seni secdede eğiktir boynum, gözlerim hüzün seli yüreğim hep sana kıble döndürme geri!.
Kutlarım değerli şairem muhteşem güzelikte bir şiir sayfayı süslemiş. Beğeni ile okudum ve haz aldım, emeğin var olsun gönlüne bereket saygı ve selmlar.
guzel saırım sıırlerınızı zevk ıle takıp edıyorum harıkalar YALNIZ ANLAMADIGIM SIIR DAHA YENI ASILMIS VE NEZAMAN KARAR VERILDIDE UGUR BÖCEGINE LAYIK GÖRULDU BUNDA BIRSEY VAR BENCE sevgıler sıze asla sozum yok merakımdan sordum sadece
çok bilmem sevmem aşklı meşkli sözleri yüreğimden kopar isminin her harfi şairler yazarken şiir gazeli ben sensizliğimde bulurum seni.
yunus gibi sevdim mevlanada gördüm aşkın tarifini kaderimden gönlüme düşürdü rabbim seni secdede eğiktir boynum, gözlerim hüzün seli yüreğim hep sana kıble döndürme geri!.
Zeynep Yağmur Yıldız
Duygun dolu mükemmel şiir okudum Yürek sesin hiç susmasın üstadım Yüreğine kalemine sağlık _______________Saygılar
hasret degilmidir ki özlemleri bir bir yiyen vurulmuslugun baska sekli semali kürek cekerken yalnizlikta sensizlige düserken heceler.......... esenlikler güzel aksama......:)
siirleraslabitmemeli.com olarak şiirleriniz hiç bitmesin tememennimle...