yazdığın her sözde ilmek ilmek as beni şiirlerine as ki süzülsün ! sana olan hasretim kaleminden okuyanlar ah desin yine yazmış şair derinden bilmesinler sözlerinde gizlendiğimi.
ben ! yorumsuz geleyim şiirlerine yarenler yazsın özgürce övgüden inciler yine suskun gözlerime bak anlarsın sevgiden as beni şiirlerine celladım olsun sözlerin.
kalemin ok olup vursun beni yüreğimden sevgin sızsın ! sevdana vurgun gözlerimden cümleler ağıt yaksın her bir harfinde bilmesinler kağıt kalem olduğumuzu.
söz biter kalp gelir dile serpilir nameler sözler yine elbet buluşuruz kaderse yazgı yazdığımız şiirler eşlik ederse bize.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilmesinler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilmesinler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben ! yorumsuz geleyim şiirlerine yarenler yazsın özgürce övgüden inciler yine suskun gözlerime bak anlarsın sevgiden as beni şiirlerine celladım olsun sözlerin.
Offffffff. .. Çok çok manidardı.... Dert düşmesin kalem kusturan ellere... Tebriğimle
Nasıl gözümden kaçmış diye hayıflandırdı beni. Duru bir şiir, okurken tebessüm bıraktı, yazılırken de umarım bir tebessüme vesile olmuştur. Saygılar...
ben ! yorumsuz geleyim şiirlerine yarenler yazsın özgürce övgüden inciler yine suskun gözlerime bak anlarsın sevgiden as beni şiirlerine celladım olsun sözlerin. ___________________________yok böyle bir şey dedim yok...
ben mi yazmıştım acaba içimin yandığı bu satırları yoksa dile mi gelmişti üzüntüler...
suskunlaştıkça yitilip gidiliyor değil mi ?
Akıt beni şiirlerine... ___________ ve sevgili... celladım oluyor sana yazılan inciler...
Kalemler yazılacak aşkınıza nağmeleri,sevginiz ısıracak o sevenin yüreğini,hissettiğiniz gibi,akar damarlarında aşkınızın her zerresi,yaşamın kaçınılmaz bu gerçek kanunu hep var olacak dediğiniz tüm istemlerinizi.Düşlerinde yaşanacak sevgi seliniz.
Çok harika yazılmış kutlarım,sevgi ve selamlarımla can dost...
söz biter kalp gelir dile serpilir nameler sözler yine elbet buluşuruz kaderse yazgı yazdığımız şiirler eşlik ederse bize...
_____Ne güzel bir şiirdi... Umut yüklü, hüzün yüklü.. Katıksızca yazılan bu mısraları can-ı gönülden kutlarım...sayfanıza ilk kez geldim ve sustum kaldım şiir düştü yüreğime sevgilerle şairem...
karakteri sağlam.sözcükleri muntazam.heceleri bağımsız ve bir okadar bütün.ilk saniyesinden son sahnesine kadar izleyeni alıp götüren ve kendinden geçiren bir film senaryosu gibi..harkulade...
kalemin ok olup vursun beni yüreğimden sevgin sızsın ! sevdana vurgun gözlerimden cümleler ağıt yaksın her bir harfinde bilmesinler kağıt kalem olduğumuzu. ____________________________________Selam olsun yazan yüreğe her dem saygılarımla... ____________________________________________________________________________________________Gevdan...
bir umut degilimi ki bize yazdiran siirlerin disindada bulusmak.... ne kadar da tersini yazsak..:) belki bir teselli...güzeldi kutlarim hisli siirinizi...tskler..esenlikler...güzekl günlere..sevgiler..saygilar..selamlar..gurbet eli Berlin´den............
Talat Özgen tarafından 7/22/2013 5:26:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
ne çok sloganı
sonunda bende katılmak istedim bu abuhavaya
kabullenirsen mutluluk duyarım
ağzına sağlık şairem