bir devrimin yıkılışı gibi içimde sensizlik yıkık dökük yüreğimin dağılmış sokakları sisli bulutlar sarmış maviden çalma siyahı gece hazin karanlığını örtmüş üstüne yılgın toprağın ! yorgun bir bedevinin bakışlarına gizlenmiş gecenin sırrı saatler durmuş zaman uyumuş.
geceden haber bekler ertelenmiş umutlar şafağın doğuşuna mıhlanmış gözler pusu kurmuş ! hadi ardına bakma gece peçesini indirmeden topla pişmanlıklarını yıkıp döktüğün ne varsa al götür benden.
güneş yaramı kanatmadan git başlarsa içimde sancılar kanarsa tuz bastığım yaralar ben bile durduramam geceden kalma sızıları avuçlarımda birikiyor göz yaşları savuruyorum damla damla şehrin üstüne takati yok ayaklarımın düşüyorum dizlerimin üstüne.
şimdi hangi şehir unutturur seni hangi gece alır sinesine dağıttığın yüreği hangi umutlar tohum bırakır toprağa ve ! hangi bulutlar ıslatır maviden çalma siyahı arınırmı gecenin hüznü sağnak sağnak yağsa içimdeki sensizlik dolup taşarmı yıkanırmı benliğim.
hadi git ! geceden kalma çığlıklar tüketiyor beni güneş yaramı kanatmadan gece peçesini indirmeden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hadi git şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hadi git şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alıp başımı gitmeliyim ben de "gece pençesini indirmeden" gözyaşı selinde yitip gitmeden... Bizlere de yaşattınız o hışımı... Yeni yılın barış, huzur ve mutluluk yılı olması dileklerimle ... Sevgiler Zeynep arkadaş...
Ne yaptın sen sevgili yağmur Yağmur oldu yağdı üstüme şiirin her mısrası Beni bana anlatı yazdığın her kıta akşamın bu saatinde ağlatın beni Bu kadar mı güzel olur yaşanmışlıkların yadı bu kadar mı duygu yüklü anlatılır yüreğin feryadı Söylenecek her şey az bu şiire kutlarım bu harika yüreğin kalemini hoşça kal güzel kızım
koy yüreğini avuçlarıma da git.... şimdi hangi şehir unutturur seni hangi gece alır sinesine dağıttığın yüreği hangi umutlar tohum bırakır toprağa ve ! hangi bulutlar ıslatır maviden çalma siyahı arınırmı gecenin hüznü sağnak sağnak yağsa içimdeki sensizlik dolup taşarmı yıkanırmı benliğim.
Unutmak istesen de unutulmuyor o yaşanılanlar İzleri kalmış o yıkık şehrin harabeleri O bahçeye bir kez sel basmış Gökte yağan yağmurlar ıslatmadı bile zerresini Yürek acılı,yaşam üzgün gönül üzgün
Hadi git derken bile Gitme sana muhtacım gitme ey başımın tacı Gitme diye haykırıyordu sözcükler, Ters düz etmek bütün olağan gelen şeyleri yıkmak belkide ilk defa tabuları Yıkıntıların altından sağlam çıkmak niyetine Güneşi sevmek güneşten şenlenmek Ve gideni sevmek...