yüreğimin yamalı haline kim dokunsa ! sen sızıyor tutmayan D İ K İ Ş L E R İ M içimde kıyısız zamanlar dalgalanıp vuruyor gözlerime damla damla düşüşüne alışamadım.
hasretinle demlenir anılar iklimler değişti yok artık eski sevdalılar sözlerim dökülüyor eylül den dem alırlar yüreğimden düşüşüne alışamadım.
yazdım yazdım sildim satırlardan ne kelimeler yetti, ne kalem anladı yeminler içtim bir daha anma adımı ayaklara düşüşüne alışamadım.
oysa duaydı adın dilimde dua ederken korkardım R U K Ü D A duamdan düşüşüne alışamadım.
bilseydin bende ki seni iftar vakti ezanı bekler gibi beklerdin bilseydin bende ki seni dua ederdin secde de Rabbine bilseydin bende ki seni ölüm derdin ölüm ayıramazdı B İ Z İ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Alışamadım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Alışamadım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne tuhaf bir hayat? Alışamadım bir türlü denize, gökyüzüne,yağmura,suya Türkiye'ye memleketime hatta köyüme ve insan sesine. Güneş sanki battığı yerden doğuyor, ben hep uyuyormuşum sanki.. Her gün bunları düşünüyorum işte.. Alışamadım desem yeridir.. Sana yokluğuna,kendime ve herşeye..
bilseydin bende ki seni iftar vaktini bekler gibi hasretle beklerdin bilseydin bende ki seni dua ederdin secde de Rabbine bilseydin bende ki seni ölüm derdin ölüm ayıramazdı B İ Z İ
öldürdün bendeki seni alışamadım.
tarifi imkansız duygular kaleminizde mısrar mısra olup dökülmüş sevdanın derinliklerin bunlar söylenipten yazılamayan satırlar bunlar kaleminiz daim olsun şairem saygılarımla
Sevgili kızım .çok güzel bir şiirdi ve yarım kalan bir aşkı çok güzel anlatıyor.Aşklar bitmez sadece yarım kalırlar.tekrar müsait bir ortam bulduklarında yeniden alevlenirler.onun için yarım kaldığı için sevgi,alışması çok zordur....
Yıldırım Gürses
Bütün çılgınlıklar seni sevdiğim için Bütün dargınlıklar gönül verdiğim için Dilimde düğümlendi aşkımı söylemedim İçim hasretle yandı gitme kal diyemedim Yazık gururum için kendi kendim ettim Bu hayat kumarında ben aşkımı kaybettim Herşey bitti artık çok iyi biliyorum Hayat girdabında mahvolup gidiyorum Dilimde düğümlendi aşkımı söylemedim İçim hasretle yandı gitme kal diyemedim Yazık gururum için kendi kendim ettim Bu hayat kumarında ben aşkımı kaybettim
Geçtim adına yazdığım şiirlerden Notalardaki seni anımsatan tınıları unuttum Unuttum seninle yaşadığım onca anıyı, hayali Artık hayr'a yormuyorum gördüğümüz düşleri Zamansız gidişini Zihnimden silinişini Yemek yiyişini, yürüyüşünü Gülerken yanağında oluşan gamzeyi Herşeyini herşeyini unuttum.. Bir tek Deniz Gözlerini unutamadım Yeniden dirilişimin adı Ruhumun dinmez fırtınası Tek hayalim, tek düş'üm Ahh o Deniz Gözlerin...!
/Seyidoğlu/
Yüreğinize sağlık Yağmur Hanımefendi Beğenerek okudum.. Saygılarımla ...
yüreğimin yamalı haline kim dokunsa ! sen sızıyor tutmayan dikişlerim içimde kıyısız zamanlar dalgalanıp vuruyor gözlerime damla damla düşüşüne alışamadım. son derece mükemmel bir şiir.kutluyorum.Ve müsadenizle bu şiiri favorilerime alıyorum .
Mükemmel bir iç döküm Sevgiliye duyulan sevgi ve verilen değer çok güzel ve harika betimlemelerle anlatılmış. Emek ve yoğun bir duygudan doğan şiir mükemmbelolmuş
Yüreği güzel annem şiirlere yorum yapmıyor olmam onları manasız kılmaz en az yazarları kadar yazılan şiirlerde benim için çok değerlidir.
Eğer benim yazacağım bir kaç cümle sizi mutlu edecekse emin olun şiirlerinizde beni sıkça göreceksiniz inşAllah kocaman sevgilerimi iletiyor ellerinizden öpüyorum saygımla..
Sevgili YağmurBenim yüzü gibi yüreğide güzel kızım Neden şiirleri yorum yapıyorsun Senin düşüncen benim için çok önemli İnsanlar kouşa konuşa, Hayvanlar koklaşa koklaşa anlaşırlar canı benin öotüm o güzel yanaklarından
“Yüreğimin yamalı haline kim dokunsa ! sen sızıyor tutmayan dikişlerim…”
Hani insan ölümle savaşa, Hani İnsan varken yokluğa, Hani insan onmayacak yaralara, Hani insan çıkmaz duygulara, Ne kadar zor da olsa, Alışır da… Alışamamaya alışmak konu olunca; Sevdiğinin aşağılarda yaşamasına, Alışamaz bir türlü buna !...
O’nun düşmelerinin farkına vardığın da Kurur aşkı o günden sonra… Alışamaz alışmaya seven bir insan , Yaşamının en büyük aşkı bile olsa ?...
“Gözlerden düşmesine damla damla, Yürekten düşmesine bir anlıkta olsa, Duadan düşmesine Tanrı huzurun da” Alışamaz insan doğal olarak, Alışamaz asla ! Solar sevgi çiçekleri bahar da Kırık bir aşk başlar ruhun da ! Alışamaz böylesi kopuk bir aşka !!!...
Nakış nakış işlenmişti romantizm ! Her cümle dipdiri, Ve her cümle lirikti !... Tebrik ederim emeğinizi !!!...
Onatça tarafından 8/27/2013 4:05:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
iftar vakti ezanı bekler gibi beklerdin beni
çok lezzetliydi
yüreğinin ambiyansını kutluyorum
YILMAZ1 tarafından 1/29/2018 8:35:27 PM zamanında düzenlenmiştir.