bu gün kendimleyim bir ezan vakti uzun zaman oldu oturduk iki eski dost gözlerime baktı ve anlat bakalım anlat dedi ! yüzünde tebessüm ama gözlerin hep nemli nedir gözlerinin demi.
boğazıma takıldı bir lokma söz göğsüm sıkıştı, diyemedim !
yokluğun nasıl fakirleştirdi kimseye el açmadan büyüttüğüm bir damla sözüne hasret bıraktığın yüreğimi !
diyemedim.
oysa ! züleyhanın yusufu gibi (arafta Kâbe-i Muazzama) secde eder gibi (Hacer-i Esved) de yemin içer gibi seviyorum seni.
başımı eğdirme secdeden başka el açtırma duayla süsle yüreğimi bilmez misin bu yürek sana yeminli seviyorum yaradandan ötürü seviyorum ! mekke bakışlı gözlerini.
süzüldü kirpiklerimden iki damla dua ama diyemedim bir ezan vakti..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir ezan vakti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir ezan vakti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
başımı eğdirme secdeden başka el açtırma duayla süsle yüreğimi bilmez misin bu yürek sana yeminli seviyorum yaradandan ötürü seviyorum ! mekke bakışlı gözlerini.
şiir güzel ama insanın kendisiyle konuşması buraya nasıl çıktı onu anlayamadım..çünkü kendisi ile konuşmasını ruhu ile konuşması olarak anladım..neyse tebrikler kutlarım
Bir ben, birden benden bana yakın olan ile sohbet ne güzeldirr bilirim, gönlünüz huzurla dolmuştur, kutluyorum güzel şiirinizi, sevgiler, selamlar. ayrıca sayfama uğramanız beni mutlu ediyor, mutlu et, mutlu ol...misali...Allaha emanet.
Uyumuş sevgilinin mahur gözleri Ben ise nöbetlerdeyim, üzgün-çaresiz Kulağım kirişte gözlerim dalgın Deruni sesinden müjdeyi beklerim Gelirse başımın tacıdır Sevgili Gelmezse gönlümün en derin yarası
/Seyidoğlu/
Yüreğinize Sağlık Yağmur Hanım.. Kelâmınız bereketli olsun Saygılarımla..
ya gene ben sizinle sürekli görüşmek istiyorum eger msn nizi verirseniz sevinirim bana yardımcı olacagınızı düşünüyorum hayatımda bideayıp olmazsa yaşınızı ögrenebilirmiyim bana mesaj atın olulmlu yada olumsuz bekliyorum
süzüldü kirpiklerimden iki damla dua ama diyemedim bir ezan vakti..
Anlam ve anlatım mükemmeldi Alkışlıyorum usta kalemi Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın ______________________________________________________Saygılar
SEvgili kardeşim.Sevgi kutsal bir duygudur.Duyguları en güzellerinden birisidir .O sevmesede sen sevmişsin.Niye o nankörü sevdiğin için niye üzülüyorsun? .Suç mu işledin ki.- Bu şahane şiir karşısında ,ne diyebilirimki harika bir şiirdi. - Sen bu şiirle zaten yapacağını yapmışsın, senden günah gitmiş. Seni karşındaki anlamamış ki! ! Bu kör aşk ve dertler değilmiki bizi söyleten,bu şiirleri yazdıran.Bağırlardaki, duyguları çağlayana döndüren. Mümkünse ona olan sevginizi hiç dile getirmemeniz, özellikle üçüncü şahıslardan ve hatta kendinizden bile saklamanız yararınıza olur.Son olarak “ben hiç bir zaman onu unutamayacağım” şeklinde sıradan insan düşüncesine kendinizi kaptırmayın. Mutlaka unutacaksınızdır. Bir çok kişi unutamam sanmış ama unutmuştur. “Bir rüyadır gelir geçer, her aşk bir gün hayal olur unutulmaz denen günler, unutulur unutulur...”
KARA SEVDA - BEDRİ RAHMİ EYÜBOĞLU
...ve nihayet gelip çattı Bir dilimi zehir zıkkım Bir dilimi candan tatlı. Masallarla indi yere Sebil oldu cümle hikayelere kara kara kazanlarda kaynadı Diyar diyar al kanlara boyandı Türkülerde ateş alev yandı tutuştu Gördes kiliminde nakış Minyatür bahçelerinde suret kesildi. Ve nihayet gelip çattı Elveda belirsiz bedava sevince Uçan kuşa eşe dosta elveda Bütün haşmetiyle gelip çattı Bir dilimi zehir zıkkım Bir dilimi candan tatlı.
süzüldü kipriklerimden iki damla dua ama diyemedim bir ezan vakti..
Diye memelerdir insanı hep, en çok yakıp kavuran şey... O zaman diyebilmek midir ki her şeye rağmen en güzeli? Harika bir iç sesti şairem... Hüzünsel dokunuşlara gönül dolusu tebriklerim ve sevgimle..
Kardelen-1 tarafından 8/19/2013 2:48:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Benim temiz yürekli kizim Kutlarım seni canı gönülden Harika bir paylaşım
Boğazıma takıldı bir lokma söz ( bir kak kelime) olmalıydı lokma yiyecektir İki damla dua (amentü billah) olabilitdi damla suiyu işret eder Şiirin çok güzeldi anlam düşüklüğne içim razı gelmedi İnşallah hoş görürsün
Güzellerin yüreği de güzl olur derdi baba ah,nnem ok doğruymuş Bazen bunu yapıyorum çünkü içim el vermiyor Binbir dereden su getirenler oluyr hoşca kal
başımı eğdirme
secdeden başka
el açtırma
duayla süsle yüreğimi
bilmez misin bu yürek sana yeminli
seviyorum yaradandan ötürü
seviyorum !
mekke bakışlı gözlerini.
şiir güzel ama insanın kendisiyle konuşması buraya nasıl çıktı onu anlayamadım..çünkü kendisi ile konuşmasını ruhu ile konuşması olarak anladım..neyse tebrikler kutlarım