sapanıyla özgürlüğe gülümseyen bir çocuksevdasındayım seninle..
en kırılgan yanımdan sarılsan bana yılların sisli perdesini kaldırsak yine uzansan üşümüş ellerime kaygısız tutsan dünden bugüne örselenmiş heyecanımı yeniden sevda olup düşsek bir annenin özlemine yüreğimizde umut gözlerimizde direnç göğsümüzde uzun bir slogan yaftası koşaradım dalsak çarpıcı ve yalın sokak eylemlerine..
üstümüzden kuşlar geçerken yine gökyüzünden süzülsek bulutlara aldırmaksızın.. o bulutlar ki biliyorum eninde sonunda dağılacak bir babanın göç endişesinde..
şiirden şarkıdan kısa peronların uzun geçmişinden usul usul adımlarken geleceği, nazımdan konuşsak pirayeyi nasıl sevdiğini mesela.. çay bahanesine ben limon atarken pirayeden vazgeçişine sen ansızın yakalasan elimi noluyoruz demeye kalmadan yine sokulsan yüreğime o en sevdiğim gülüşünden ve ben affetsem yine nazımın düştüğü çaresizliği..
bak yine uykusuzluktan kapanırken gözlerim, offf bi uyusam diyorken içim sen yine ufak bi çat-pat la uyandırıyorsun yanağımdaki gülleri ne uyku kalıyor geriye ne de kilometrelerin tasası..
umuduyla dünyayı kucaklayan bir çocuk telaşındayım seninle..
zaman akıp giderken kimi acılı, kimi de sevimli yollar misali, ben sadece seni saklıyorum hasretimin en sağlam kalesinde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
13. Peron şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
13. Peron şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.