hamal seyrinden gördüm dünyayı bir sırt ağrısı kadar ağırdı... hiç gücenmemiştim oysa hayata, hiç darılmamıştım. parmaklarımın nasırlarına aşkın sırrını sürdüğüm günden bu yana hiç böyle, yorulmamıştım...
her sırrı taşıdım yüreğimde her kederi uyuttum bir ağaç gölgesinde kurdum en güzel düşleri bir soluk çektim derinden ve kuduz bir yaraya hazırladım yüreğimi...
ağır aksak kalktım yerimden, silkeledim üstümün yamalı düşlerini. sardım sarmalandım , ipledim tüm yükünü sevdanın. bir adım daha attım bir off daha sürdüm dudak uçlarıma bir besmele ile sildim herşeyi daha sonra...
yol bilmezim şimdi güzergahım sana çizilmiş bir sırattır sür nereye istersen eteklerinin izini nasılsa taşır geride bıraktıklarını peşine düşmüş yorgun bir hamalın nasır tutmuş elleri...
hiç gücenmemiştim oysa hayata, hiç darılmamıştım. parmaklarımın nasırlarına aşkın sırrını sürdüğüm günden bu yana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜZERGAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜZERGAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aldırmaz ki yürek,seviyorsa eğer.Seviyorsa eğer herşeye değer.Güzel bir şiir.Aşkın sırrını sürenler,mutluluğun kapısını aralamış demektir.Kutlarım sizi