Aslında hangi acından başlasam yazmaya. Ya da hangi satır aralarını yokluğun ile doldursam? İnan bilmiyorum yârim, Bilsem de bunu yapamam. Kıyamam bize.
Desem ki; Çok sevdi ama yapamadı, tutunamadı sevdaya. Ve bu yüzden gitti. Ama biliyorum ki cevabı bu değildi. Karanlık bir geçmişin ve yarını olmayacak günlerin vardı. Sahip çıkamadın sevdanın çocuk yanına. Bize bile sahip olamadın hiç!
Varlığında yokluğunu ezberledim Gittiğindeyse yokluğunu içime sindirdim. Sen buraların kadını değildin Hep farklı olmaktı niyetin. Şehrim bile kaldıramadı seni, kabullenemedi sevgini. Geride ağır bir enkaz kaldı yüreğimde. Yıkılan bendim, dağılan ben! Sense acıklı pozlar verip güler adım gittin. Yapma Allahaşkına bu sen değilsin Sil at yüreğinden masun kadın havasını. Şimdi arkanı dön ve git! Seni ait olduğun karanlıklar bekler Dört duvar sancısında koca bir ömür bekler Beni ise hapis olduğum acılar.
Yaralarıma kefil oldu usta yalnızlıklar. Ne zaman birini sevsem en büyük darbeyi o vurdu. Çoğu kez tökezledim, savruldum ayrılığın en acı yanına. En büyük çaresizliğim aşka oldu Her defasında yenildim, tükendim. Ama sana söz yârim bir daha başkasını sevmek mi? Yüreğim kopsun ki asla. Bana en büyük dersi sen verdin.
Öyle bir zaman gelecek ki ‘’Bitmiş’’ diyecekler bu sevdanın adına Adımı yüreğine yükleyemeden. Boş bir özne olacağım dudaklarda. ‘’Gitti’’ diyecekler ‘’sevdi’’ diyemeden. Oysa ben seni ölürcesine sevmiştim T a p a r c a s ı n a.
Saçlarının karasına kurbanı olduğum yârim Söylesene Seni sevmekten öte ne yaptım sana? Hangi suçun cezası olarak ayrılığa mahkûm ettin? Hangi sebebe istinaden astın beni yokluğuna. Bitti değil mi şimdi Yani artık yoksun. Ama şunu unutma hoşça kalamıyorum sana.
Düşür artık dudağından ismimi. Guslet o ayrılık kokan ellerini. Sen benim en acımasız halim Sen benim hiç durmadan kanayan yaram oldun. Bir teşekkür borcum var sana Giderken beni de kendine benzettin.
Sana dair hiçbir şey kalmadı lisanım da. Eskisi gibi de yazmıyorum aşk şiirleri. Söyleyemiyorum sevda türküleri. Bize dair ne varsa hep yarım, yamalak kaldı. Tıpkı gidişin kadar yarım, anlamsız.
Ve sen g i t t i n. Geride bıraktıklarını umursamazca. Gözlerimden taşan yağmurlara inat Koca bir aşka inat Kentimin öksüzlüğüne inat terk ettin.
Hani sen gittin ya yârim Kurşunu deler gibiydi gidişin. Suyu yakar gibi. Ecele hesap sorar gibi. Azrail’e rest çeker gibi. Ölüme inat gibiydi gidişin.
Kes dedin şu ayrılığın biletini En acımasız noktamdan kes! Ve g i t t i n. Ben ise seni ölmelere doyamadım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoşça Kalamıyorum Yârim Sana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoşça Kalamıyorum Yârim Sana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
""Desem ki; Çok sevdi ama yapamadı, tutunamadı sevdaya. Ve bu yüzden gitti. Ama biliyorum ki cevabı bu değildi. Karanlık bir geçmişin ve yarını olmayacak günlerin vardı. Sahip çıkamadın sevdanın çocuk yanına. Bize bile sahip olamadın hiç! ""
Güzel şiir, ama güven yoksa zaten geriye bir şey kalmamış demektir.
""Desem ki;
Çok sevdi ama yapamadı, tutunamadı sevdaya.
Ve bu yüzden gitti.
Ama biliyorum ki cevabı bu değildi.
Karanlık bir geçmişin ve yarını olmayacak günlerin vardı.
Sahip çıkamadın sevdanın çocuk yanına.
Bize bile sahip olamadın hiç! ""
Güzel şiir, ama güven yoksa zaten geriye bir şey kalmamış demektir.