Güneş yeni bir sevda için doğar her sabah güller yeni bir sevdayı kokar, koklayana benimse her seherde düştüğüm hasret yoludur kayalarda yansır çığlığım duysun diye bu gönülözlemiyle hükümran ıstıraplara...
sana olan aşkımı haykırır dilim senden başka herkes duysa da avuçlarıma koyup da sevdamı elimi uzattıkça kaçıyorsun benden elele tutuşmamız olmayacak bir dua bari seni çok sevdiğimi bilsen
hey dağlar, taşlar, ormandaki ağaçlar ırmaklardan su içen kuşlar tez haber salın o yare ben onu seviyorum...
benim bitmeyen senfonimin adı, yalnızlığım ben ki, azatsız yaşamımın her mihenk taşını sevdamın hasretiyle döşedim bir bir...
yoldaşım yollara doldurmuşum yalnızlığımı bu gönül alıştı sevdasını beklemeye bin umutla aşkınla yaşamaya yeminim gönlüme aşk için ölünür gözü kapalı cehennemde yansam da acılar tebessümümde gizlenir... göklerden gözlerime dolan mavi hayalin aşka akıyor en çukur yerinden... ben hayallerde büyüyorum yüreğimdekiler büyüdükçe sen kristal bir damlasın akıp giden ben ıslak kirpiklerde umut...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK İÇİN ÖLÜNÜR GÖZÜ KAPALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK İÇİN ÖLÜNÜR GÖZÜ KAPALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Pirana balıklarının kemirdiği, Kaçıncı insan eti? Kaç insan korkmuş, suskun, Tutuklu unutulmuş? Yoklaması yapılmış, milyonlarca insan, kıvılcım bekler bin umut… Ve ilk ordusu Ata’nın Koca bir gelincik tarlası…
Yüreği usta kalemi K u t l u y o r u m............... ,Saygılar
Bakın ne geldi aklıma. Hıdırellez vakti iyi gelmiyor bu millete.Onu da mı kaldırsak acaba...Zaten bolluk bereket uğur diye de bir şey kalmadı. Varolsun yüreğin dostum. Kutlarım.
Kaçıncı insan eti?
Kaç insan korkmuş, suskun,
Tutuklu unutulmuş?
Yoklaması yapılmış, milyonlarca insan,
kıvılcım bekler bin umut…
Ve ilk ordusu Ata’nın
Koca bir gelincik tarlası…
Yüreği usta kalemi
K u t l u y o r u m...............
,Saygılar