Sessiz ol ! İçimdeki çocuk ağlıyor Daha fazla konuşma Kanatma masumu…
Peşine takıldığım konvoy gibi uzun süreli Klakson çığlığı gibi coşkun bir yerde Yalnız siren ürkütücülüğü kaldı derinlerimde Kurumuş kan pıhtıları vardı ellerimde...
Sesimde kuşların kanat çırpışları kaldı Yüzümde dalgaların kıvraklığı Soğuktu tenim Poyrazların kucaklaşması gibi Ilıktı içim Ateşin buzu tüketmesi misali…
Az da olsa mutluluk vardı aslında Adımlarım her ne kadar isabetsiz olsa da Yolum vardı yürüdüğüm, hırslanmış bir hefedim Evet korkular kaldı belleğimde, evet Sancılarım çoğaldı…
Ve o kadar masumdu ki her biri İçlerinde ufak tefek ‘biz’ kalan Hani alsan saklasan gizli köşelerde Devasa bir mücevher gibi kıymetli…
‘’Yatma, kalk çocuk!’’ diye fısıldarken akıl içeri ‘’O zaman bana iyi bak’’ geldi çığlıkla ardından… Kangren oldu yüreğin büyük bölümü İçimdeki çocuk ise hala yatalak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___KanGreN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___KanGreN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
pencere kenarlarına sığınıyor dudakların/bir büyü harflerin/eksik kalıyor kelimeler ve sen yurtlar ediniyorsun mabedinin en ücra köşelerinde harflere izi düşerek parmak uçlarının..biliyorum kırıldın/keskin yankılar var omuzlarında ve avuç içlerinde kırıntısı dalların ki yak gözlerini ve tutuştur aklını/göç etmişken kanatları kuşlarının ve sular mavi bulutları kangrenli masallara yağıyorsun ıslak ki suç/son oyuncak..kana ve kır şimdi...
Söyle gözlerinde mezar yeri aradığım.. Bu sevdanı hangi yürekle taşıyacağım.. Gözyaşlarım böylesine hırçınlaşırken.. Aha geldi ahada gelecek diye.. Kaç geceyi daha sabaha kurban edeceğim.. Kaç yıldızı güneşin gölgesinde saklayacağım.. Kaç kadehi daha şişere kurban edeceğim.. Kaç izmariti kül tablasında imha edeceğim.. Bilmedin,kadir kıymet bilmedin.. Gelmedin,ötesi yokken gelmedi. Oy sen ne dersin,
Tüm yaşanmışlıklar birikip, koca bir ordu gibi dikilirken karşımızda, cılız umutların zaferi rengarenktir. Çıkmamış candan kesmediğimiz umut, tüm kangrenlerin doğal tedavisidir. Çok hoş bir şiirdi, tebrikler.