Gidişin… Bir ukte bıraktı içimde Ayaz ve’da’n… Bir karadelik ki çürüttü sol yanlarımı Hani sevgili o haykıramamak var ya Düğüm düğüm olmak acıların bağrında En kötüsü de o ya… Konuşamamak…
Zıkkım bir sigaranın Tütünlerini çekip içine Ve o berbat kokusuna esir olmak Hem iğrenç, hem vazgeçilmez Belkide bu yüzden Seni alışkanlıklarıma benzetmek…
Hem berbat bir tükeniş Hem delirmek sevdadan seni sevmek… Sevdirememek…
Ve ürkek gecelerin anası misali Taramak gecenin kuytu alacakaranlığını Göz alabildiğine derin boşluklara Bırakıvermek yaşamayı yakıştıramadıklarını…
İçinin derinleri de böyle değil mi zaten Atılan kaybolsa keşke boşluklara En azından bir yığın oluşturmasa içinde Birikenlerin adı ‘’acı’’ olmasa ya da… Acıtmasa…
Sürüngen ağrılar saplanırken iliklerime Tutamadığım damlalar ıslatır şakağımı Derinleşen bu acı yığını ömrümde Yaşama döndürebilir miyim ki sol yanımı?
Gidişin… O ayaz ve’da’n Ve da’ha anlatamadıklarım Kaldı geriye…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ve'da şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ve'da şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zarfları yırtılınca mektupların gizli kalıyor özne/leri... ve ben, hiç öpmediğim avuç içlerine bakıyorum. yüreğimin işaretlerine... yeni bir ülke bir düş adası içinden... içimden hiçbirkimse... kurtaramaz artık! elimden hiç bir kimse can/ım... seni alamaz.
ıslanmıyorsa şayet dilinde. sus ve yürü kıyılarından göğün mavisini alarak terkine ve-da -ha bir çok şeyi...
Konuşamamak,
Esir olmak,
Ve da’ha anlatılamayanlar,
Acı'tır insanı bazen...
Acı'dır insanı acı'tan...
Yüreğiniz hâsbî olsun...
Yüreğiniz vâr olsun...
Ve's-selâm...